Martoch Odesláno Leden 3, 2013 Nahlásit Share Odesláno Leden 3, 2013 Zdravím, chci si aktivovat 30 denní PS+ a někde jsem četl, že se pak automaticky odečítaj peníze a PS+ se prodlužuje! Poradí někdo, kde se to pak po těch 30 dnech ruší (v PS Vita)? Chci si jen zakoupit hru se slevou a pak jak vyprší, tak PS+ zrušit. Díky za rady, jsem v tom nováček :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Panther Odesláno Leden 3, 2013 Nahlásit Share Odesláno Leden 3, 2013 Za A bych rekl ze nejsi jediny za B vas nechapu jak to nemuzete chapat potom co si tam date tech 30 dni vam to napise ze to aktivovalo automaticke dobijeni PS Store Wallet a také!!! to napíše kde to lze zase deaktivovat Za C tady je postup kliknes v PS store na 3 tecky - Transaction managment - Automatic Funding settings tam to deaktivujes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Martoch Odesláno Leden 3, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 3, 2013 Za A bych rekl ze nejsi jediny za B vas nechapu jak to nemuzete chapat potom co si tam date tech 30 dni vam to napise ze to aktivovalo automaticke dobijeni PS Store Wallet a také!!! to napíše kde to lze zase deaktivovat Za C tady je postup kliknes v PS store na 3 tecky - Transaction managment - Automatic Funding settings tam to deaktivujes OK, díky moc. No já ten kód ještě nezadal, tak jsem nevěděl že to napíše jak to deaktivovat! Ale už jdu na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Martoch Odesláno Leden 3, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 3, 2013 Tak jsem si dobil 500kč kredit do Vity a zadal jsem ten kód na trial PS+ , ale nejde mi to aktivovat, protože to po mě chce informace o kreditní kartě a tu já bohužel nemám! Nejde to nějak obejít? nebo to bez kreditky nejde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...