Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Jak zrušit PS+ na Vitě?


Martoch

Otázka

Zdravím, chci si aktivovat 30 denní PS+ a někde jsem četl, že se pak automaticky odečítaj peníze a PS+ se prodlužuje!

Poradí někdo, kde se to pak po těch 30 dnech ruší (v PS Vita)? Chci si jen zakoupit hru se slevou a pak jak vyprší, tak PS+ zrušit.

Díky za rady, jsem v tom nováček :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Za A bych rekl ze nejsi jediny

za B vas nechapu jak to nemuzete chapat potom co si tam date tech 30 dni vam to napise ze to aktivovalo automaticke dobijeni PS Store Wallet a také!!! to napíše kde to lze zase deaktivovat

Za C tady je postup kliknes v PS store na 3 tecky - Transaction managment - Automatic Funding settings tam to deaktivujes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Za A bych rekl ze nejsi jediny

za B vas nechapu jak to nemuzete chapat potom co si tam date tech 30 dni vam to napise ze to aktivovalo automaticke dobijeni PS Store Wallet a také!!! to napíše kde to lze zase deaktivovat

Za C tady je postup kliknes v PS store na 3 tecky - Transaction managment - Automatic Funding settings tam to deaktivujes

OK, díky moc. No já ten kód ještě nezadal, tak jsem nevěděl že to napíše jak to deaktivovat! Ale už jdu na to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Ne já mám Max kartu a to není platební, a naši také a už s nima nebydlím dávno.

Vážně to bez toho nejde?

DAFUQ? To je nějakej bullshit.

Máš starou Maxkartu (Maestro) nebo novou Maxkartu (Visa Electron)? Co jsem se koukal na produktový info, tak by s ní normálně mělo jít platit. Máš na účtu povolený platby přes internet? A zkoušel si ji vůbec zadat do toho PS Store?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
DAFUQ? To je nějakej bullshit.