111Vojta111 Odesláno Leden 7, 2013 Nahlásit Share Odesláno Leden 7, 2013 Zdravím, mám čestvě udělaný rgh, už vím jak na iso hry, jak udělat cestu ke hrám... ale co potřebuju vědět je, co když si stáhnu hru XGD3... co musím udělat , to stačí jen dát na disk? Děkuji za odpověd, jsem začátečník :)8) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nekdoa Odesláno Leden 7, 2013 Nahlásit Share Odesláno Leden 7, 2013 stejne jako normalni ne-xgd3 hra. Rozbalit, nalkopirovat, nechat oskenovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
111Vojta111 Odesláno Leden 7, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 7, 2013 a ty xgd3 ty maj koncovku .r00, r01 atd.? A v čem to rozbalím? Dík za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nekdoa Odesláno Leden 7, 2013 Nahlásit Share Odesláno Leden 7, 2013 to je normalni RAR archiv. Treba free 7ZIP, nebo altap salamandr to umi taky, asi to zvladne i total commander Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
111Vojta111 Odesláno Leden 8, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 8, 2013 aha, tak dík za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
111Vojta111 Odesláno Leden 8, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 8, 2013 a ta hra xgd3 tu vložím na disk oskenuju a hraju? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krabbio Odesláno Leden 8, 2013 Nahlásit Share Odesláno Leden 8, 2013 a ta hra xgd3 tu vložím na disk oskenuju a hraju? Jasne.Vyhoda RGH je ze pri zpusteni hry nekontroluje zadne ochrany jako kdyby jsi mel flash takze na RGH jede proste vsechno a nemusis to ISO pred tim nez to prevedes pro RGH vubec nejak upravovat :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...