Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Flash PSP E-1004


Tipsies

Recommended Posts

Zdravím,

pořídil jsem si nový psp e-1004 a chtěl bych si ho flashnout. Jelikož jsem úplný nováček, tak moc nevím co a jak. Mám verzi 6.60 a mám stažený z uložto: update, installer, launcher a chtěl bych se zeptat, jestli musím dat update, když mám verzi 6.60 nebo stačí dat installer a launcher.

Díky moc za rady a tipy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 5 months later...

lg km 900 arena ďđîăđŕěěű áĺńďëŕňíî ńęŕ÷ŕňü ďđîăđŕěěű äë˙ ňĺëĺôîíŕ sony ericsson áĺńďëŕňíűĺ ďđîăđŕěěű + äë˙ ńîçäŕíč˙ ŕâŕňŕđîę ŕíäđîčä ďđîăđŕěěű ÷ĺđĺç ňîđđĺíň ęđŕńčâűĺ ďđîăđŕěěű ńęŕ÷ŕňü äîďîëíčňĺëüíűĺ ďđîăđŕěěű + â íŕ÷ŕëüíîé řęîëĺ íîâűĺ ďđîăđŕěěű + äë˙ windows 7 portable ďđîăđŕěěű áĺńďëŕňíî 5130 xpressmusic ďđîăđŕěěű ńęŕ÷ŕňü áĺńďëŕňíî číôîđěŕňčęŕ ďđčęëŕäíűĺ ďđîăđŕěěű web-camera ďđîăđŕěěű áĺńďëŕňíűĺ ďđîăđŕěěű + äë˙ âîńńňŕíîâëĺíč˙ äŕííűő áĺńďëŕňíűĺ ďđîăđŕěěű daemon tools utorrent áĺńďëŕňíűĺ ďđîăđŕěěű ăîńďđîăđŕěěű äîěŕ ŕíŕë ďîđíî đîëčęč ćĺńňęî ŕíŕë ôîňî ŕíŕë ďîďęč ďîđíî ôčńňčíă ŕíŕë ôîňî ěîëîäĺíüęčĺ äĺâęč ŕíŕë ôîňî ŕíŕë hd ńěîňđĺňü îíëŕéí ôîňî ŕíŕë ďîńëĺ ôčńňčíăŕ ŕíŕë ńĺęń ěŕřčíŕ âčäĺî ŕíŕë ěóëüň ďîđíî äîěŕříĺĺ âčäĺî ŕíŕë ńěîňđĺňü îíëŕéí ŕíŕë ěŕńňđóáŕöč˙ ďîđâŕëč ŕíŕë + äî ęđîâč ëĺńáč ôčńňčíă ŕíŕë îíëŕéí ďîđíî ŕíŕë đóńńęčĺ + îí ëŕéí ďĺđâűé ŕíŕë áîëü ńěîňđĺňü ŕíŕë ďđĺäěĺň ďîđíî ŕíŕë ňđŕíńű îíëŕéí ďîđíî ŕíŕë ňîëńňóřęč ńěîňđĺňü ďîđíî ńóďĺđ ŕíŕë ôîňî ŕíŕë ńďĺđěŕ ěčíĺň

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace