manfik Odesláno Červen 13, 2013 Nahlásit Share Odesláno Červen 13, 2013 Stáhl jsem hru na XBOX a má více jak 8,5 GB přesně lehce nad . A tudíž mi to nechce vzít vypalovačka . Dá se něco dělat . Jsem začátečník .Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 xmod Odesláno Červen 14, 2013 Nahlásit Share Odesláno Červen 14, 2013 Dá. Koupit vypalovačku která to dá. Hledej tady na fóru Liteon iHas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 tomiczech Odesláno Červen 14, 2013 Nahlásit Share Odesláno Červen 14, 2013 (upraveno) Já na to taky nemám vypalovačku, ale vypalovat mi to jde. Vypaluju přes imgburn a vždycky dám overburn a hry pak jedou v poho, zatím mi nešel jenom Bioshock Infinite, ale nevím proč(když ho nainstalovat na hard disk jde, ale vždycky mi xbox napíše unreadable disk, nebo can not authorized disk), ale jinak mi všechny hry jdou, jeden můj kamarád dokonce pálil hry na vypalovačce v notebooku. Upraveno Červen 14, 2013 uživatelem tomiczech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Gax883 Odesláno Červen 15, 2013 Nahlásit Share Odesláno Červen 15, 2013 Používam DVD Verbatim 8gb který mají vlastně jen myslim 7.56 gb. Vždycky dávam overburn a zatím všechny hry jeli v pohodě. Pokuď s tim tvoje mechanika má problém... nevím nevím. Ale umí Dvouvrstvá DVD? Já třeba osobně vypaluju hry na slim mechanice s rychlostí 2x přes Imgburn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Karel IV Odesláno Červen 27, 2013 Nahlásit Share Odesláno Červen 27, 2013 Raději se naučte používat BM payload tool jakou máte úspěšnost vypalování bez Bm payload tool jsem mel 25% a s Bm toolem mam 100% a muzu i instalovat na hdd :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...