junior Odesláno Září 17, 2013 Nahlásit Share Odesláno Září 17, 2013 Čau,chtěl bych si koupit origo GTA 5 na muj XBOX který mám už pár let a mam ho flashnutej,nevím si teď rady jak to všechno mám udělat ,když GTA 5 chce pevný disk pro xbox nebo USB flash který musí být naformátovaný,před formátováním musím mít nejnovější verzy konzole což asi nemám a kdybych si to aktualizoval tak se mi zase smaže flash což nechci a kdybych použil pevný disk tak to nebude mít optimální výkon Máte s tutím někdo nějaký zkušenosti nebo byste mi dokázali poradit ? Děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rytmy Odesláno Září 18, 2013 Nahlásit Share Odesláno Září 18, 2013 ako fifa 13 pýtala odomna update aj Hitman:A... dal som patch a flash ostal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liborpoulik Odesláno Září 18, 2013 Nahlásit Share Odesláno Září 18, 2013 Ahoj, nejsem odborník, ale myslím, že jediný flash který přemazával byl 2.0.13146 a to z důvodu přechodu na ochranu na xgd3,takže jestli máš vyšší, flash ti zůstane, pro správné formátování flashky v konzoli podle mě nezáleží na typu konzole , ale když už tak jedině na verzi dashboardu, který když aktualizuješ, flashku naformátuješ správně, hdd musíš použít jen pro instalaci dvd1, druhé dvd je jako herní , to instalovat nemusíš, z hlediska optimálního výkonu se dvěma instalovanými dvd, nebo jen s jedním je v grafice rozdíl sotva poznatelný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
junior Odesláno Září 18, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 18, 2013 No mám arcady,no tak asi koupim HDD stejně se mi bude hodit ,dnes sem hrál GTA5 u kámoše a celkem masakr jen ta grafika mě drobet zklamala,čekal sem to lepší ale jinak dobrý...a když koupim HDD tak nic formátpovat ani patchovat nebudud muset ne ? jen nainstaluju hru a jedu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...