Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

GTA5 na flash konzoli


junior

Recommended Posts

Čau,chtěl bych si koupit origo GTA 5 na muj XBOX který mám už pár let a mam ho flashnutej,nevím si teď rady jak to všechno mám udělat ,když GTA 5 chce pevný disk pro xbox nebo USB flash který musí být naformátovaný,před formátováním musím mít nejnovější verzy konzole což asi nemám a kdybych si to aktualizoval tak se mi zase smaže flash což nechci a kdybych použil pevný disk tak to nebude mít optimální výkon

Máte s tutím někdo nějaký zkušenosti nebo byste mi dokázali poradit ? Děkuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, nejsem odborník, ale myslím, že jediný flash který přemazával byl 2.0.13146 a to z důvodu přechodu na ochranu na xgd3,takže jestli máš vyšší, flash ti zůstane, pro správné formátování flashky v konzoli podle mě nezáleží na typu konzole , ale když už tak jedině na verzi dashboardu, který když aktualizuješ, flashku naformátuješ správně, hdd musíš použít jen pro instalaci dvd1, druhé dvd je jako herní , to instalovat nemusíš, z hlediska optimálního výkonu se dvěma instalovanými dvd, nebo jen s jedním je v grafice rozdíl sotva poznatelný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mám arcady,no tak asi koupim HDD stejně se mi bude hodit ,dnes sem hrál GTA5 u kámoše a celkem masakr jen ta grafika mě drobet zklamala,čekal sem to lepší ale jinak dobrý...a když koupim HDD tak nic formátpovat ani patchovat nebudud muset ne ? jen nainstaluju hru a jedu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 3 weeks later...

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah