tuco Odesláno Prosinec 19, 2013 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 19, 2013 (upraveno) Jak již bylo několikrát na tomto fóru uvedeno, Microsoft ČR tvrdí, alespoň dle konverzací po telefonu, že podporu ani reklamace v současné době, tedy před oficiálním vydáním v ČR, neposkytuje. Jelikož se na levé páčce (thumbstick) na mém ovladači objevila závada byl jsem donucen to řešit. Zde předkládám dosavadní zkušenosti. Jen poznamenám, že konzoli mám z Německa - koupeno na Amazon.de a předprodáno mně přes ebay.com. Mohl bych reklamaci uplatnit u Amazon.de, fakturu mám, ale to bych tam musel poslat celou krabici, bundle s FIFA 14, což se mi nechce. Konzoli jsem registroval v servisním středisku MS: https://myservice.xbox.com/cs-CZ/pages/welcome.aspx původně sice v angličtině, jelikož jsem si před registrací změnil region na UK, ale hádám, že v češtině, s nastavením region/oblasti ČR, to nebude jinak. Screen shot: http://img577.imageshack.us/img577/3117/u6i1.png Následně jsem se proklikal přes "spravovat zařízení" až k reklamaci "příslušenství" (pořád v angličtině) a v domnění, že mi s "českou adresou" reklamaci nepřijmou jsem uvedl adresu kamarádky v UK. Byl jsem v klidu, s tím, že ovladač pošlu známé do UK, ta ho pošle MS v UK, ten jí pošle nový ovladač a ona ho zase pošle mně. Sice jak u blbejch, ale budiž. Klidnej jsme však byl jen do té doby než jsem zjistil, že servisní středisko pro Evropu je u nás v ČR: Europe (including the UK and the Channel Islands) and UAE European Repair Centre Teleplan Prague s.r.o. a Dlouhém 88 251 01 Říčany-Jažlovice Czech Republic link: http://support.xbox.com/en-GB/xbox-one/warranties-and-repair/shipping-addresses a tedy, že by ovladač šel do UK ke kamarádce, z UK od kamarádky do servisního střediska v ČR, ze servisního střediska v ČR ke kamarádce v UK a konečně od kamarádky v UK ke mně do ČR. Toto prostě ne. Tak jsem si změnil region/oblast zpátky na ČR, původní reklamaci zrušil a provedl novou tentokrát s vlastní adresou v ČR. Screen shot: http://img59.imageshack.us/img59/4548/1u0t.png Dnes nebo zítra to pošlu a uvidím jestli mi reklamaci vyřídí. Hádám, že ano a to proto, že Telepan Prague s.r.o. možná ani nezajímá odkud jim reklamace chodí. Mám registrovaný produkt, číslo reklamace (objednávky), oni dostanou vadný ovladač a jestli nový posílaj tam či onam jim může být ukradený. Tedy pokud v MS nejsou úplní ♥♥♥♥♥i. Svého dosáhnu tak jak tak, i kdybych měl tvrdil, že jsem konzoli dal kamarádce v UK která pak následně bude reklamovat a MS s tím nic nenadělá. Kocourkov je fajn, ale i ten má svý hranice. Dám vědět jak to dopadlo, což bude asi až po svátcích. Snad moje zkušenost pomůže i někomu jinýmu s podobným problémem. Upraveno Prosinec 19, 2013 uživatelem tuco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Umberto Odesláno Prosinec 19, 2013 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 19, 2013 Myslím že tvůj výsledek bude pro tebe pozitivní. Já jsem takto reklamoval kdysi Xnox360 koupený v Francii, a taky mi ho tady vzali na reklamaci , opravili a neřešili kde jsme jej kupoval. každopádně jsem to nemusel posílat zpět do Fr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuco Odesláno Prosinec 19, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 19, 2013 Dík, uvidíme. Osobně su připravenej celou krabici, i s FIFou 14 která mi nefunguje jak má (nejede mi FUT), Amazon.de vrátit a koupit si PS4 ;) Mi to potvrdili na email: Předmět: Potvrzení servisu konzole Xbox Od: Xbox Customer Support http://img28.imageshack.us/img28/3438/xsak.png Žeprej: We have received your accessory service request. We will ship you a replacement product within the next 10 working days, and we’ll send you a confirmation email when your replacement product has left our service center. No further action is needed at this time. Bezva, no action .. will ship .. thank you. Není zač. To jim snad ten ovladač ani nebudu posílat! To je servis .. Microsoft :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuco Odesláno Leden 5, 2014 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 5, 2014 Aktualizace: Email z 2.1.14 .. Rádi bychom Vás informovali, že Vaše náhradní Xbox příslušenství odešlo z našeho servisního centra. Prosíme počítejte s dobou doručení až 28 dní, jelikož doba doručení se líší v závislosti na zemi. atd atd http://img843.imageshack.us/img843/3652/tr5p.jpg Snad to dojde a snad je tím otázka zda-li jde, XBOX ONE a příslušenství, reklamovat v naší oblasti před oficiálním uvedením na trh či ne zodpovězena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wopiczak Odesláno Leden 12, 2014 Nahlásit Share Odesláno Leden 12, 2014 (upraveno) jak je to s tou reklamaci prez web? musim dokladat zarucak nebo doklad o koupi? nebo nepotrebuju nic a berou to prez ID konzole? Upraveno Leden 12, 2014 uživatelem wopiczak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuco Odesláno Leden 13, 2014 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 13, 2014 Je to přesně tak jak jsem popsal. Žádný doklad jsem nepotřeboval. Nový ovladač mi došel 6.1.2014, dokonce "Day One", tedy ten stejný co jsem tam poslal což mě příjemně překvapilo jelikož jsem očekával, že mi pošlou standard. Ne, že by to byl nějaký rozdíl, ten je pouze v designu, ale mě to potěšilo. Co mě trochu zarazilo bylo, že ovladač dali do bublinkové obálky, žádná krabička, ale jelikož funguje je to asi fuk. Takže ještě jednou: Konzoli jsem registroval na netu v servisním středisku MS (link výše) zadáním sériového čísla. Stačí zadat číslo konzole a automaticky se registruje i Kinect. Pak jsem se proklikal k reklamaci příslušenství a zadal sériové číslo ovladače. Pak jsem ovladač zabalil a odeslal na výše uvedenou adresu. Toť vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wizaard Odesláno Únor 4, 2014 Nahlásit Share Odesláno Únor 4, 2014 Mám podobnou zkušenost, taky s ovladačem. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.