tuco

Reklamace (před uvedením na trh v ČR)

7 příspěvků k tomuto tématu

Jak již bylo několikrát na tomto fóru uvedeno, Microsoft ČR tvrdí, alespoň dle konverzací po telefonu, že podporu ani reklamace v současné době, tedy před oficiálním vydáním v ČR, neposkytuje. Jelikož se na levé páčce (thumbstick) na mém ovladači objevila závada byl jsem donucen to řešit. Zde předkládám dosavadní zkušenosti. Jen poznamenám, že konzoli mám z Německa - koupeno na Amazon.de a předprodáno mně přes ebay.com. Mohl bych reklamaci uplatnit u Amazon.de, fakturu mám, ale to bych tam musel poslat celou krabici, bundle s FIFA 14, což se mi nechce.

Konzoli jsem registroval v servisním středisku MS: https://myservice.xbox.com/cs-CZ/pages/welcome.aspx původně sice v angličtině, jelikož jsem si před registrací změnil region na UK, ale hádám, že v češtině, s nastavením region/oblasti ČR, to nebude jinak.

Screen shot: http://img577.imageshack.us/img577/3117/u6i1.png

Následně jsem se proklikal přes "spravovat zařízení" až k reklamaci "příslušenství" (pořád v angličtině) a v domnění, že mi s "českou adresou" reklamaci nepřijmou jsem uvedl adresu kamarádky v UK. Byl jsem v klidu, s tím, že ovladač pošlu známé do UK, ta ho pošle MS v UK, ten jí pošle nový ovladač a ona ho zase pošle mně. Sice jak u blbejch, ale budiž. Klidnej jsme však byl jen do té doby než jsem zjistil, že servisní středisko pro Evropu je u nás v ČR:

Europe (including the UK and the Channel Islands) and UAE

European Repair Centre

Teleplan Prague s.r.o.

a Dlouhém 88

251 01 Říčany-Jažlovice

Czech Republic

link: http://support.xbox.com/en-GB/xbox-one/warranties-and-repair/shipping-addresses

a tedy, že by ovladač šel do UK ke kamarádce, z UK od kamarádky do servisního střediska v ČR, ze servisního střediska v ČR ke kamarádce v UK a konečně od kamarádky v UK ke mně do ČR. Toto prostě ne. Tak jsem si změnil region/oblast zpátky na ČR, původní reklamaci zrušil a provedl novou tentokrát s vlastní adresou v ČR.

Screen shot: http://img59.imageshack.us/img59/4548/1u0t.png

Dnes nebo zítra to pošlu a uvidím jestli mi reklamaci vyřídí. Hádám, že ano a to proto, že Telepan Prague s.r.o. možná ani nezajímá odkud jim reklamace chodí. Mám registrovaný produkt, číslo reklamace (objednávky), oni dostanou vadný ovladač a jestli nový posílaj tam či onam jim může být ukradený. Tedy pokud v MS nejsou úplní ♥♥♥♥♥i. Svého dosáhnu tak jak tak, i kdybych měl tvrdil, že jsem konzoli dal kamarádce v UK která pak následně bude reklamovat a MS s tím nic nenadělá. Kocourkov je fajn, ale i ten má svý hranice.

Dám vědět jak to dopadlo, což bude asi až po svátcích. Snad moje zkušenost pomůže i někomu jinýmu s podobným problémem.

Upraveno uživatelem tuco

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dík, uvidíme. Osobně su připravenej celou krabici, i s FIFou 14 která mi nefunguje jak má (nejede mi FUT), Amazon.de vrátit a koupit si PS4 ;)

Mi to potvrdili na email:

Předmět: Potvrzení servisu konzole Xbox

Od: Xbox Customer Support

http://img28.imageshack.us/img28/3438/xsak.png

Žeprej:

We have received your accessory service request. We will ship you a replacement product within the next 10 working days, and we’ll send you a confirmation email when your replacement product has left our service center.

No further action is needed at this time.

Bezva, no action .. will ship .. thank you. Není zač. To jim snad ten ovladač ani nebudu posílat! To je servis .. Microsoft :)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Aktualizace:

Email z 2.1.14

.. Rádi bychom Vás informovali, že Vaše náhradní Xbox příslušenství odešlo z našeho servisního centra. Prosíme počítejte s dobou doručení až 28 dní, jelikož doba doručení se líší v závislosti na zemi. atd atd

http://img843.imageshack.us/img843/3652/tr5p.jpg

Snad to dojde a snad je tím otázka zda-li jde, XBOX ONE a příslušenství, reklamovat v naší oblasti před oficiálním uvedením na trh či ne zodpovězena.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Je to přesně tak jak jsem popsal. Žádný doklad jsem nepotřeboval.

Nový ovladač mi došel 6.1.2014, dokonce "Day One", tedy ten stejný co jsem tam poslal což mě příjemně překvapilo jelikož jsem očekával, že mi pošlou standard. Ne, že by to byl nějaký rozdíl, ten je pouze v designu, ale mě to potěšilo. Co mě trochu zarazilo bylo, že ovladač dali do bublinkové obálky, žádná krabička, ale jelikož funguje je to asi fuk.

Takže ještě jednou:

Konzoli jsem registroval na netu v servisním středisku MS (link výše) zadáním sériového čísla. Stačí zadat číslo konzole a automaticky se registruje i Kinect. Pak jsem se proklikal k reklamaci příslušenství a zadal sériové číslo ovladače. Pak jsem ovladač zabalil a odeslal na výše uvedenou adresu. Toť vše.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se