davcer96 Odesláno Leden 18, 2014 Nahlásit Share Odesláno Leden 18, 2014 Zdravím, chci se zeptat. Mám 4GB xbox s rgh a HDD s 500GB. V xboxu mi už ale dochází místo zásluhou contents. Je možné tyto soubory přenést na HDD? Jsem v tomto úplný nováček a nechci tím něco zkazit. Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macros Odesláno Leden 18, 2014 Nahlásit Share Odesláno Leden 18, 2014 otázka je jaký pokud to jsou xbla hry tak ano,ale profily a dlc ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcer96 Odesláno Leden 19, 2014 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 19, 2014 Když to uvedu přesně na příkladu. Při instalaci hry z 2 iso souborů jeden mám na HDD a druhý, ze kterého jsem vytáhl pouze složku contents, mám v interní paměti xboxu. Teď je ta otázka, zda můžu tyto soubory hodit na externí HDD k tomu iso 1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmod Odesláno Leden 19, 2014 Nahlásit Share Odesláno Leden 19, 2014 Nejde. Contentový disk (je to v podstatě DLC) musí být vždy na interním disku nebo flashce jinak ho xbox nenajde.Mluvíš tedy doufám o možnosti přesunu na externí disk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcer96 Odesláno Leden 19, 2014 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 19, 2014 no tak když bude na flashce tak to pak může být i na externím HDD ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmod Odesláno Leden 19, 2014 Nahlásit Share Odesláno Leden 19, 2014 (upraveno) Flashka naformátovaná v xboxu se chová stejně jako vnitřní paměťová jednotka - dají se tam ukládat profily a když je dost velká dají se tam samozřejmě nahrát i disky co patří do content/16 nul Upraveno Leden 19, 2014 uživatelem xmod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...