Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Aktivace goldu - omezenej účet


KevinFifa11

Recommended Posts

Zdravím všechny hráče,

dnes večer jsem si koupil Gold, s tím že hodim kód a budu si v klidu hrát. Ale stala se chyba, na xku v reedem code mi to házelo chybu 8007000B a na stránkách xboxu to kód taky nebralo.. Tak jsem se mrknul na nastavení mého účtu a prásk! Říkám si co to je? Viz screenshot v příloze..

Na microsoftu mi řekli že s účtem nic nemám, že žádný problem nevidí a že je problém v mém routeru.. Prý že si mám otevřít nějaké Porty(?) aby mi to šlo aktivovat..

Mohl bych poprosit vaše názory na mou situaci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Psal jsem si s podporou microsoftu.. Ani už nevim jak jsem se dostal k tomu chatu, nějak pres stránky xbox.com..

Hrozně jsi mě potěsil, já byl tak naštvanej že mám zase jedinej problem, zrovna když si koupím gold na rok..

A na ty podpore celkem hruza, celou dobu mi tvrdila ze mam spatnou wifi, psal jsem ji ze je vse v poho, ze si s ni pisu z wifiny a ona mi neverila.. No, snad to zitra pujde(vlastne uz dnes).. preju dobrou noc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle resim se supportem uz od soboty. Resil jsem to nejdriv s nejakou Kimmy na chatu, ta to predala Ashley, ktera si stahla muj profil, vyzkousela na svym xboxu v US a delalo ji to taky. V nedeli psala mail, ze to predava kolegovi, kterej to ma na starosti a od ty doby nic, tak jsem ji pred chvili psal, ze jsem pekne nasranej a at s tim koukaj neco delat. Hlavne, ze v kazdy druhy vete nezapomenou dodat, jak jim zalezi na spokojenosti zakaznika!

Jinak z Ashley vypadlo toto: "After accessing your account on my network I was able to reproduce the errors that you are receiving. At Xbox.com I received error 0x80153048 and then the Xbox console I received error 8007000B. Upon investigating the underlying cause I was able to rule out any network issues, and have determined that there is an issue with your billing information. I see that you have attempted to update this information, but it has not properly applied."

Pritom billing info jsem nijak nemenil, jeste v cervnu mi GOLD fungoval normalne.

Kdyz se neco zmeni, podam info...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu