Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Konfigurace usb a kapacita v PC


Recommended Posts

Dobrý den,

chci poprosit o radu...prohledával jsem důkladně příspěvky ale nenašel tu pravou odpověď nebo nepochopil, jsem začátečník na xboxu. Mám xbox jasper s úpravou RTG a flashem. Chci používat usb flash disk pro kopie dat z pc do xboxu, používám usb disk a-data usb 3.0 16 GB. Provedl jsem konfiguraci usb v xboxu a usb je rozpoznáno a nakonfigurováno. Ve FSD ukáže party...ukazuje volné místo cca 14,7 GB. Doposud vše ok.

Při vložení do pc ukazuje minimální volnou kapacitu, zbytek je plný, nejspíše vyhrazený pro xbox, což na jednu stranu chápu, na druhou stranu ne, poněvadž usb disk je vlastně nepoužitelný.

V případě použití xbox image browseru pro extrahování her na usb napíše nedostatek místa, neboť ukládá data do toho minimálního prostoru a ne na konfigurovaný prostor pro xbox (těch 14,7 GB).

Otázka zní: Jak docílím toho, abych hry extrahoval do kapacity určené pro xbox a následně to bylo použitelné v xboxu?

Předem díky

P.S.: jen zkušenost při konfiguraci usb disku přes xbox, zakoupený usb disk LTLM 16 GB USB 2.0 nelze nakonfigurovat v xboxu...nebo aspoň mne se to nepodařilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ji naformátoval v pc na fat32, strčil do Xboxu a přes ofiko dashboard dal konfiguraci, ta byla úspěšná, když se pak v FSD podívám na ten usb...tak ta konfigurace provedla, že vytvořila adresář Xbox 360 a jsou tam party 1-16 a mají většinou velikost 1024 MB, když to dám do pc, tak to samozřejmě ukáže že je plná a nedá se tam nic dát...prostě chci aby to nakonfiguroval aby ji rozeznal, pak v pc na ni něco dám a následně to přečte xbox, nejsem si jist zda přečte xbox pouze pokud bude usb naformátovaná na fat32 ale nebude nakonfigurovaná. Zkusím to. Ale budu rád za další rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Junior Moderators

Jen ji naformatuj v PC ne v Xboxu v origo Dashboardu!FSD ji pak normalne precte!