pchz Odesláno Leden 8, 2015 Nahlásit Share Odesláno Leden 8, 2015 Ahoj, dělal jsem aktualizaci db, vše proběhlo ok až na tento krok z návodu zde Po aktualizaci DB musíme aktualizovat také dash launch a avatary : 2. Přes xexmenu spustíme FSD a v něm file manager . http://console-forum.net/tema/146075-navod-na-aktualizaci-db-17150-programem-j-runner můžete mi někdo poradit ? jsem docela nováček a nevím kde to pustit, mám tady jen složky Configuration , USB0 a Games Discovery, díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Junior Moderators basildon Odesláno Leden 9, 2015 Junior Moderators Nahlásit Share Odesláno Leden 9, 2015 Zalezi kde mas nakopirovane FSD3?Jestli mas flashku zastrcenou v Xboxu tak ji vytahni a zkus se znova podivat v Xexmenu po adresari FSD (Freestyle) a tam najdi default soubor a spust FSD3. Mel jsem podobny problem ze se mi nezibrazily adresare v Xexmenu, protoze jsem tam mel zastrcenou flasku, tak jsem ji vytahl, restartnul Xko, spustil Xexmenu a uz tam byly vsechny adresare. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pchz Odesláno Leden 10, 2015 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 10, 2015 Diky, to mi pomohlo, nicmene z navodu jsem pochopil, ze mam nekde to FSD aktualizovat a rucne prekopirovat, to jsem neudelal ale kdyz jsem spustit defaul.xex tak uz to jde, proto se zeptam, je potrebova aktualizovat i FSD ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Junior Moderators basildon Odesláno Leden 10, 2015 Junior Moderators Nahlásit Share Odesláno Leden 10, 2015 Ne, aktualizuj jen avatary a Dashlaunch, tak jak je to v navodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...