Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

jak nahrát nové dash launch a avatary? nevím kde v xex menu spustit FSD


pchz

Recommended Posts

Ahoj, dělal jsem aktualizaci db, vše proběhlo ok až na tento krok z návodu zde

Po aktualizaci DB musíme aktualizovat také dash launch a avatary :

2. Přes xexmenu spustíme FSD a v něm file manager .

http://console-forum.net/tema/146075-navod-na-aktualizaci-db-17150-programem-j-runner 

můžete mi někdo poradit ? jsem docela nováček a nevím kde to pustit, mám tady jen složky Configuration , USB0 a Games Discovery,

díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Junior Moderators

Zalezi kde mas nakopirovane FSD3?Jestli mas flashku zastrcenou v Xboxu tak ji vytahni a zkus se znova podivat v Xexmenu po adresari FSD (Freestyle) a tam najdi default soubor a spust FSD3.

Mel jsem podobny problem ze se mi nezibrazily adresare v Xexmenu, protoze jsem tam mel zastrcenou flasku, tak jsem ji vytahl, restartnul Xko, spustil Xexmenu a uz tam byly vsechny adresare.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tyo tak já nevím :? asi si nerozumíme úplně, nebo jsem natvrdlej,

udělal jsem tohle:

FLASH nové NAND pomocí Simple Nand Flasheru :

1. Stáhněte si Simple 360 NAND Flasher 1.3 zde : http://www.homebrew-connection.org/s...ic-mode-added/ .

2. Na flešce ve složce Simple 360 NAND Flasher nechte jen default.xex a přidejte vytvořenou image J-RUNNEREM ( updflash.bin ) .

3. Flešku vložíme do xboxu a přes file manager spusťte . Zadejte volbou “A “ a potom start .

4. Aktualizace proběhne a xbox najede do normálního MS dashboardu .

5. Odpojovat xbox ze sítě tentokráte nemusíme - vše můžeme dělat při zapnutém xboxu .

a potom jsem na flashku nahrál krok tady

1. Stáhneme dash launch 3.14 třeba zde : http://www.homebrew-connection.org/d...support-added/

ale protože jsem nevěděl kam to dám, tak jsem tam našel FSD a to jsem spustit (na HDD) a xko naběhlo do FSD a už se pouští při startu FSD, takže to jakoby funguje.