Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Hry iso


temnota

Otázka

Ahoj včera jsem dostal úplně nové psp slim a chtěl bych na něm hrát iso hry a verze je 3.72 a samozřejmě jsem návod na začátku fora četl jak nato ale nemám druhého člověka na psp s tou verzí co tam popisují a hlavně se v tom vůbec nevyznám prosím o pomoc jsem z Vimperka nebo nedá se to nějak obejít nebo tak já nevím jsem začátečník :psp:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
Obejit Se To Neda, Muzes To Poslat Me Nebo Jakymu Koliv Spolehlyvymu Downgraderovi Tekken90 NapŘ ;)

Mohl bych Ti to tedy poslat po novém roce a náklady atd a odměnu mi pošleš na soukromé zprávy??

ale dá:D přepajet jeden spoj v baterce a jeden navod na mms:)

To je ale asi dost těžký postup ne??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

napiš od kud si osobně to máš vždycky lepší ;)..třeba najdeš někoho v okolí na týhle mapce ;)

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=cs&om=1&msa=0&msid=117660133732379930077.000441b9b88179b530aa2&ll=50.000678,15.809326&spn=2.859934,7.470703&z=7

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
napiš od kud si osobně to máš vždycky lepší ;)..třeba najdeš někoho v okolí na týhle mapce ;)

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=cs&om=1&msa=0&msid=117660133732379930077.000441b9b88179b530aa2&ll=50.000678,15.809326&spn=2.859934,7.470703&z=7

Děkuji moc jsou tam lidi z Č.Budějovic což je kousek asi tak 70 kilometrů

,jinak ještě jednu otázku ja jsem k tomu dostal hru sice ještě nemám kartu ale fachčí dost dobře ale myslel jsem že si můžu koupit mini cd a vypálit si tam třeba film a pak si ho pouštět v psp ale je tam nějáký plastový chránič a nevím jestli to k tomu prodávají a jestli je to vůbec možné takhle používat??Díky jsem moc zavázán

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Děkuji moc jsou tam lidi z Č.Budějovic což je kousek asi tak 70 kilometrů