Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Aurora


Recommended Posts

Zdravím,mohl by mi prosím někdo poradit,kde v Auroře zapnout větrák? Vím,že to jde nějak přes Dashlaunch ale vůbec netuším kde. Dám File Manager,Apps tam najedu do Dashlaunch ale dál nevím kde tam najít spuštění větráku.Sice ho zapínám ve FS3 ale po každém zapnutí konzole už v Auroře větrák nejde a pokaždé ho zapínat přes FS3 je asi zbytečné,tak bych rád nastavil v Auroře ať běží při každém zapnutí konzole.Pokud někdo poradí,tak prosím nějak podrobněji kde v Auroře najdu to spuštění větráku,jsem začátečník,takže potřebuji podrobněji,děkuji :bash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Junior Moderators

V Aurore vetrak nezapnes, spuštění Dashlaunch, zmackni myslim 2x RB na ovladaci, vyber 2 položku odshora (Info) a tam nastasvis teploty a ventilátor, najed na něj až bude zelený čtvereček, sjed dolů a dej Save ať se ti uloží nastavení, pak vyjedes ven zmáčknutí B.

Ventilátor pojede automaticky po zapnutí konzole.

Jinak se ventilátor zapíná automaticky pokud dojde k překročení nastavené teploty takže je zbytečně aby ventilátor stále běžel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuji moc za radu,akorat teda kdyz jsem nezaskrtl ten zeleny ctverecek a mel jsem u vseho nastaveny 72 tak pak pri hrani mi naskocily teploty az na 76 ale vetrak se automaticky bohuzel nespustil. Tak jsem pak zadkrtl zeleny ctverecek a vetrak mi jede na 40 akorat teda jede porad,ale teploty i pri hrani se udrzuji okolo 60 stupnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Junior Moderators

Když je zaskrtnuty ten ctverecek jede ventilátor porad, to už jsem psal.

Taky mám nastavené všechny teploty na 72, a na automatiku mi nikdy nepřekročil Xbox tuto teplotu, většinou se drží kolem 69-71 stupňů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 years later...

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník