Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

PS4 Problem


luky.cko

Recommended Posts

Mám problem s ps4 jedná sa o to, že som si stiahol FIFU 16 demo a v polovicke zápasu začal blbnuť zvuk + obraz.. Dnes som opäť skúšal na začiatku kedže mam demo, pustil sa mi zápas Barca-Real išiel som ho vypnuť ps4 sa sekol a vypol.. Robí to vo vštkých hrach.. Len na reklamaciu ? Hned na začiatku som ho dal reklamovať lebo som mal problem s Blue light of death.. Ďik :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 5 weeks later...

Zdravím! Jsem celkem nováček, tak se předem omlouvám, jestli je můj dotaz trapný, nebo něco evidentně dělám špatně:) Asi před půl rokem jsem si koupil PS4 a už třikrát se mi stalo, že se PS4 během hraní, nebo jen spouštění hry sekne, resetuje a nejde znova zapnout. Napíše se připojte ovladač přes kabel, následně najede do nouzového režimu a jediné co funguje je volba 6. Čímž se ale vše vymaže a musím PS4 nainstalovat znovu. Což by mi ani tak nevadilo, horší je, že přijdu o všechna data "sejvy" ve hrách atd. Prostě vše musím hrát znovu.

Prosím o radu, jestli něco dělám špatně, nebo je chyba v mém PS4.

Díky;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Moderators

Pokud se chyba objevila vícekrát a pomůže dočasně pouze inicializace PS4 zkusil bych možnost pod tím přímo s přeinstalováním SW. Pokud by ani tohle nepomohlo tak pak už jedině reklamace pravděpodobně na HDD (resp. koupit třeba jiný větší)

Tady je kdyžtak video:

Upraveno uživatelem SAIXX
přidán odkaz na videonávod
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah