Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Firmware

Dafit

Otázka

Zdravím,

potřeboval bych poradit...

Měl jsem tu dvě slim konzole, jedna visela v dash updatu, protože původní majitel namontoval liteon z fat modelu, originální dvd mechanika tedy z konzole nebyla.

Druhá konzole měla nepovedený RGH hack a nestartovala. Byla poškozená i na desce, takže v podstatě skoro na náhradní díly.

Mechanika byla ale ok.

Použil jsem mechaniku na dokončení updatu, tak aby konzole zase startovala. Pochopitelně nečte hry, protože Key by měl být z té druhé konzole.

Teď by mě zajímalo, co všechno konzole na firmwaru přepsala.

Píše konzole vlastní DVD key?

Nebo píše pouze OSIG a firmware dle toho co má v NANDU?

původní drive byl podle štítku 9504, ale Key dump tvrdí 0401.

A jestli si to pamatuji správně, tak by se po dash updatu měl z 9504 stát 0272.

Takže jsem tak trochu confused?!

Dokáže někdo říci co se vlastně stalo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

• 0
  • Moderators

Rozhodující je, jaká verze DB dashboardu byla na obou konzolích. Jestli to chápu dobře, obě konzole jsou Slim. Podle verze DB a typu mechaniky (hádám podle toho co píšeš Liteon DG-16D4S) lze určít, jaký FW v nich byl před a po případném updatu.

Odkaz ke komentáři

• 0

na té konzoli co měla seknutý Dash update je nyní 13599, ale nevím co tam bylo za drive před tím, konzole byla již bez origináního drivu.

na té rozbité konzoli, ze které jsem použil drive na dokončení updatu, byl a je dash 13599. štítek na drivu říká 9504.

proto je otázka, proč dump nyní tvrdí 0401?

a ano, mluvíme o Slim modelech (obě trinity) a Liteon DG-16D4S

Upraveno uživatelem Dafit
Odkaz ke komentáři

• 0
  • Moderators

Jednoznačné určení mechaniky (když už neexistuje ta původní a nelze to tedy vyčíst přímo z jejího štítku) lze provést pouze z hodnot KV získaných z NAND, kterou lze dekryptovat pouze použitím CPU klíče z konzole. Což se rovná instalaci RGH.