Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Vývoj hry (hledá se Team)


kgsws

Recommended Posts

No mám v plánu udělat něhakou hru založenou na enginu Quake(1), a řekl sem si že bych ji nemusel dělat sám, takže bych rád složil nějakej ten team.

Vlastně o co by šlo:

- vymýšlení příběhu (něco čístečně mám)

- grafika (textury do map, různý loga)

- 3D grafika (modely)

- vytváření map

- programování (spíš QC)

no nejlepší by bylo kdyby už někdo měl z něčím skušenosti, dělání mapy do Quake, modleování (pro Quake?), nebo aspoň něco hodně blízký, já můžu udělat vlastní mapy, aji programovat, něco namaluju, ale když nás bude víc, bude to lepší, snad :)

No kdyžtak napište sem a já se podívám jak to dopadlo, třeba z toho něco bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jde ty mapy pro quake 1 delat v radiantu ? jako treba pro q3 arena ?

jinak ... jasne ze jsou 3d modely ... asi ti unika co to vlastne 3d jako takove je ...

V Q3 radiant mapy do q1 delat nejdou.Sice engine darkplaces podporuje q3 mapy ale q3 radiant nepodporuje entity z q1.Dobre se mapy pro q1 delaji v programu winqoole nebo worldcraft 1.6.Ja jsem udelal jednu modifikaci do quake1 pokud bude zajem tak ji muzu nahrat ale ma neco okolo 1gb a stravil jsem na ni pres dvar roky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kg ty se poustis do quake 1 enginu? ja myslel ze ulitvas jenom na tom z dooma :D co ta uprava cos delal predtim (ted mam na mysli tu doomovou os nam ukazoval,jaks to tak brutalnemodifikoval) tos uz dodelal,nebo se vyskytl nejakej problem? kazdopadne pokud se poustis do q1 tak s moc tesim na vysledek...nejspis to bude peknej hukot :)

a s tim pribehem se moc nezalamujte,co takhle udelat spis neco ve stylu serious sama :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stím 3D je hlavně potřeba vytvářet, ale spíš upravovat zbraně (třeba z jiných her)

worldcraft používám taky, v té hře plánuju změnit snad všechno, no vlastně uplně, aji předělat zbraně (funkce, modely) no vlastně jak sem kdysi udělal demo WideMind z enginu dooma ...

A teď k doomovy - jo je to dobrej engin, editace je jednoduší protože se nejedná o 3D, takže nový zbraně sou prostě obrázky, ale proč nepoužít engine Quake1? Je to sice složitější, ale může to být kvalitnější, spíš bude ... jen doufám že to nedopadne jako CounterStrike v Quake enginu pro PSP (plno chyb a animace modelů zbraní ... no třeba to někdo skoušel)

právě nejlepší aby se v tom někdo vyznal, ve 2D grafice bude potřeba asi jen logo, a písmo (písma). No vlastně textury, ale to se jedná jen o konverzi.

Jo a to mě připomíná že všechno je v 256ti barvách, takže pozor na to, první věc co by se udělala, by byla paleta barev, nějaká ideální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Q3 radiant mapy do q1 delat nejdou.Sice engine darkplaces podporuje q3 mapy ale q3 radiant nepodporuje entity z q1.Dobre se mapy pro q1 delaji v programu winqoole nebo worldcraft 1.6.Ja jsem udelal jednu modifikaci do quake1 pokud bude zajem tak ji muzu nahrat ale ma neco okolo 1gb a stravil jsem na ni pres dvar roky.

nazev modu ? jestli byl dobry tak urcite nekde na netu o nem bude zminka ...

jinak kg ... nepremyslel jsi o tom zorganizovat irc kanal kde by se to mohlo resit ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten worldcraft je az napadne podobny hammer editoru od valve ...

skousim ten worldcraft... za skousku nic nedam :D

hele ono to je skoro to stejne :D :D :D

takova technicka otazecka ... slo by z hammeru prevadet do worldcraftu ? :D

dokonce i ikonka je stejna ...

no jo neni se cemu divit ... half-life je zalozen na modifikovanem quake 2 enginu ... ale spis mne udivuje ze i na source se pouziva stejny nastroj jako na tvorbu map pro quake 1 :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele nechci vam do toho nejak moc kecat ale myslim si ze nema vyznam delat singleplayerovou hru-byl by lepsi nejakej multiplayer a docela kruty by bylo kdyby tam byli treba i vozidla a tak...akorat se divim ze chce nekdo delat hru v q1 enginu-hral sem to CSko na PSP v quake enginu a je to hruza-treba kdyz si vejral na vetsi prostor tak se to laggovalo,a ani tam nejsou skoro stiny,a to sem jenom prochazel mapy...jo a kdyztak bych mozna mohl udelat alespon textury.cmarani me docela bavi;) :D jinak preju hodne stesti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak předpokládám že někdy začátkem víkendu budu skládat ten team takže ještě je chvilku čas ...

Pak budu nejspíš zájemcům psat na ICQ

takze :

jestli mi sezenes worldcraft 1.6 s texturama a objektama pro quake (zatim co jsem stahl tak mi to hazelo chyby ze to nemuze najit :( ) tak se muzu pokusit nejakou tu mapku vyrobit ... ale ja jsem ted tyden mimo cr ... takze od 21.2 bys mne mohl kontaktovat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele nechci vam do toho nejak moc kecat ale myslim si ze nema vyznam delat singleplayerovou hru-byl by lepsi nejakej multiplayer a docela kruty by bylo kdyby tam byli treba i vozidla a tak...akorat se divim ze chce nekdo delat hru v q1 enginu-hral sem to CSko na PSP v quake enginu a je to hruza-treba kdyz si vejral na vetsi prostor tak se to laggovalo,a ani tam nejsou skoro stiny,a to sem jenom prochazel mapy...jo a kdyztak bych mozna mohl udelat alespon textury.cmarani me docela bavi;) :D jinak preju hodne stesti

no tak podle me neni od veci udelat singleplayer, me bavi vic singleplayer nez multiplayer

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale wifi přenos už quake má, a ten counter strike pro PSP je opravdu strašnej, psal sem to, de o to že se to dá udělat mnohem líp, kdyby si stím autoři pořádně pohráli tak by jim všechno jelo, aji by to vypadalo dobře.

Vozidla by byly sranda, jenže to už je asi lepší upravit engine GTA, jenže jak?

(rozhodně lepší než vymýšlet vlastní engine)

No a po upravení (něco de, většina ne) by to nebylo legální ani. Musíme počkat až rockstar vydá zdorjáky a udělá z toho freeware :lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navrhy map (ručne i v photosopu a v GIMPU 2.0) nebo bych zvladl příběh (něco už jsem napasal) no a tu grafiku a textury (hlasvne textury)..nebo Zvuk a hudba (madtracker nebo traktor DJ studio)...Nebo web stránky pro hru (HTML a PHP) (ukazky mých stránek ¨( www.ondrejrehacek.tym.cz , www.psp.7x.cz , www.defuzer.borec.cz ) hodně umím BASIC a trochu C

Pak taky m´ám zkušenost z programem BSP : Quake map editor (http://ourworld.compuserve.com/homepages/bernier/)

Určitě bych pomohl..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co GTA1-z nej uz sou volny zdrojaky ne?:lol::lol::lol: hra na PSP v GTA1 enginu-to by byl docela narez:lol::lol::lol: Prave je docela blby ze v Quake 1 nejsou zadny vozidla...ale tak dal by se najit nejakej zdrojovej kod kterej by se do toho dal implementovat nebo tak nejak aby tam byli ne?Hlavni je aby se to na PSP nelaggovalo a aby to slo na obou PSPckach

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu