kgsws Odesláno Únor 12, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 12, 2008 No mám v plánu udělat něhakou hru založenou na enginu Quake(1), a řekl sem si že bych ji nemusel dělat sám, takže bych rád složil nějakej ten team. Vlastně o co by šlo: - vymýšlení příběhu (něco čístečně mám) - grafika (textury do map, různý loga) - 3D grafika (modely) - vytváření map - programování (spíš QC) no nejlepší by bylo kdyby už někdo měl z něčím skušenosti, dělání mapy do Quake, modleování (pro Quake?), nebo aspoň něco hodně blízký, já můžu udělat vlastní mapy, aji programovat, něco namaluju, ale když nás bude víc, bude to lepší, snad :) No kdyžtak napište sem a já se podívám jak to dopadlo, třeba z toho něco bude. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maximus-CZ Odesláno Únor 12, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 12, 2008 já maximálně ten příběh:-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sineD Odesláno Únor 12, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 12, 2008 ja by som pribeh a normalnu 2d grafiku mohol :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiBronx Odesláno Únor 12, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 12, 2008 ja pribeh,nebo veci do hry Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas. Odesláno Únor 12, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 12, 2008 Mohl bych ti pomoct s 3D grafikou :) :psp: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VoKoCA Odesláno Únor 12, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 12, 2008 U quake 1 jsou 3D modely? Jinak bych se pokusil pomoci s logem, docela zvládám photoshop :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Odesláno Únor 12, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 12, 2008 jde ty mapy pro quake 1 delat v radiantu ? jako treba pro q3 arena ? jinak ... jasne ze jsou 3d modely ... asi ti unika co to vlastne 3d jako takove je ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VoKoCA Odesláno Únor 13, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 13, 2008 Jo uz sem si to uvedomil :D . Predtim sem u toho nejak nepremyslel, fakt se omlouvam :D . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shadowtails Odesláno Únor 13, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 13, 2008 jde ty mapy pro quake 1 delat v radiantu ? jako treba pro q3 arena ? jinak ... jasne ze jsou 3d modely ... asi ti unika co to vlastne 3d jako takove je ... V Q3 radiant mapy do q1 delat nejdou.Sice engine darkplaces podporuje q3 mapy ale q3 radiant nepodporuje entity z q1.Dobre se mapy pro q1 delaji v programu winqoole nebo worldcraft 1.6.Ja jsem udelal jednu modifikaci do quake1 pokud bude zajem tak ji muzu nahrat ale ma neco okolo 1gb a stravil jsem na ni pres dvar roky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAMUTH Odesláno Únor 13, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 13, 2008 kg ty se poustis do quake 1 enginu? ja myslel ze ulitvas jenom na tom z dooma :D co ta uprava cos delal predtim (ted mam na mysli tu doomovou os nam ukazoval,jaks to tak brutalnemodifikoval) tos uz dodelal,nebo se vyskytl nejakej problem? kazdopadne pokud se poustis do q1 tak s moc tesim na vysledek...nejspis to bude peknej hukot :) a s tim pribehem se moc nezalamujte,co takhle udelat spis neco ve stylu serious sama :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kgsws Odesláno Únor 13, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 13, 2008 stím 3D je hlavně potřeba vytvářet, ale spíš upravovat zbraně (třeba z jiných her) worldcraft používám taky, v té hře plánuju změnit snad všechno, no vlastně uplně, aji předělat zbraně (funkce, modely) no vlastně jak sem kdysi udělal demo WideMind z enginu dooma ... A teď k doomovy - jo je to dobrej engin, editace je jednoduší protože se nejedná o 3D, takže nový zbraně sou prostě obrázky, ale proč nepoužít engine Quake1? Je to sice složitější, ale může to být kvalitnější, spíš bude ... jen doufám že to nedopadne jako CounterStrike v Quake enginu pro PSP (plno chyb a animace modelů zbraní ... no třeba to někdo skoušel) právě nejlepší aby se v tom někdo vyznal, ve 2D grafice bude potřeba asi jen logo, a písmo (písma). No vlastně textury, ale to se jedná jen o konverzi. Jo a to mě připomíná že všechno je v 256ti barvách, takže pozor na to, první věc co by se udělala, by byla paleta barev, nějaká ideální. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Odesláno Únor 13, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 13, 2008 V Q3 radiant mapy do q1 delat nejdou.Sice engine darkplaces podporuje q3 mapy ale q3 radiant nepodporuje entity z q1.Dobre se mapy pro q1 delaji v programu winqoole nebo worldcraft 1.6.Ja jsem udelal jednu modifikaci do quake1 pokud bude zajem tak ji muzu nahrat ale ma neco okolo 1gb a stravil jsem na ni pres dvar roky. nazev modu ? jestli byl dobry tak urcite nekde na netu o nem bude zminka ... jinak kg ... nepremyslel jsi o tom zorganizovat irc kanal kde by se to mohlo resit ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kgsws Odesláno Únor 13, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 13, 2008 No to IRC sem chtěl udělat až by byl team, ale šlo by to ten Wide Mind byl jen DEMO ze 3ma levelama, a nic moc efekty (skoro žádný) jen nový zbraně a NPC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Odesláno Únor 13, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 13, 2008 ten worldcraft je az napadne podobny hammer editoru od valve ... skousim ten worldcraft... za skousku nic nedam :D hele ono to je skoro to stejne :D :D :D takova technicka otazecka ... slo by z hammeru prevadet do worldcraftu ? :D dokonce i ikonka je stejna ... no jo neni se cemu divit ... half-life je zalozen na modifikovanem quake 2 enginu ... ale spis mne udivuje ze i na source se pouziva stejny nastroj jako na tvorbu map pro quake 1 :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAMUTH Odesláno Únor 13, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 13, 2008 to bude tim ze valve pro half life pouzili quake 1 engine (brutalne modifikovanej ovsem) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kgsws Odesláno Únor 14, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 14, 2008 tak předpokládám že někdy začátkem víkendu budu skládat ten team takže ještě je chvilku čas ... Pak budu nejspíš zájemcům psat na ICQ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SowaGAY Odesláno Únor 14, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 14, 2008 Hele nechci vam do toho nejak moc kecat ale myslim si ze nema vyznam delat singleplayerovou hru-byl by lepsi nejakej multiplayer a docela kruty by bylo kdyby tam byli treba i vozidla a tak...akorat se divim ze chce nekdo delat hru v q1 enginu-hral sem to CSko na PSP v quake enginu a je to hruza-treba kdyz si vejral na vetsi prostor tak se to laggovalo,a ani tam nejsou skoro stiny,a to sem jenom prochazel mapy...jo a kdyztak bych mozna mohl udelat alespon textury.cmarani me docela bavi;) :D jinak preju hodne stesti Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Odesláno Únor 14, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 14, 2008 tak předpokládám že někdy začátkem víkendu budu skládat ten team takže ještě je chvilku čas ...Pak budu nejspíš zájemcům psat na ICQ takze : jestli mi sezenes worldcraft 1.6 s texturama a objektama pro quake (zatim co jsem stahl tak mi to hazelo chyby ze to nemuze najit :( ) tak se muzu pokusit nejakou tu mapku vyrobit ... ale ja jsem ted tyden mimo cr ... takze od 21.2 bys mne mohl kontaktovat :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dark7 Odesláno Únor 14, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 14, 2008 Hele nechci vam do toho nejak moc kecat ale myslim si ze nema vyznam delat singleplayerovou hru-byl by lepsi nejakej multiplayer a docela kruty by bylo kdyby tam byli treba i vozidla a tak...akorat se divim ze chce nekdo delat hru v q1 enginu-hral sem to CSko na PSP v quake enginu a je to hruza-treba kdyz si vejral na vetsi prostor tak se to laggovalo,a ani tam nejsou skoro stiny,a to sem jenom prochazel mapy...jo a kdyztak bych mozna mohl udelat alespon textury.cmarani me docela bavi;) :D jinak preju hodne stesti no tak podle me neni od veci udelat singleplayer, me bavi vic singleplayer nez multiplayer Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maximus-CZ Odesláno Únor 14, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 14, 2008 me teda vic multiplayer, ale to by sme taky potřebovali programátora Wifi přenosu, s těma vozidlama, dobrej nápad, ale kdo jim bude dělat fyziku, aspoň podobnou našemu světu, to taky neni Easy... mno, tak jako zkusit to můžem no Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kgsws Odesláno Únor 15, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 15, 2008 Ale wifi přenos už quake má, a ten counter strike pro PSP je opravdu strašnej, psal sem to, de o to že se to dá udělat mnohem líp, kdyby si stím autoři pořádně pohráli tak by jim všechno jelo, aji by to vypadalo dobře. Vozidla by byly sranda, jenže to už je asi lepší upravit engine GTA, jenže jak? (rozhodně lepší než vymýšlet vlastní engine) No a po upravení (něco de, většina ne) by to nebylo legální ani. Musíme počkat až rockstar vydá zdorjáky a udělá z toho freeware :lol: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sineD Odesláno Únor 15, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 15, 2008 jediny prob je v otm ze otho sa dockame mozno za 100 rokov :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mootoo Odesláno Únor 15, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 15, 2008 Ak ti môžem pomôcť pomôžem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nil3E Odesláno Únor 15, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 15, 2008 Navrhy map (ručne i v photosopu a v GIMPU 2.0) nebo bych zvladl příběh (něco už jsem napasal) no a tu grafiku a textury (hlasvne textury)..nebo Zvuk a hudba (madtracker nebo traktor DJ studio)...Nebo web stránky pro hru (HTML a PHP) (ukazky mých stránek ¨( www.ondrejrehacek.tym.cz , www.psp.7x.cz , www.defuzer.borec.cz ) hodně umím BASIC a trochu C Pak taky m´ám zkušenost z programem BSP : Quake map editor (http://ourworld.compuserve.com/homepages/bernier/) Určitě bych pomohl.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SowaGAY Odesláno Únor 16, 2008 Nahlásit Share Odesláno Únor 16, 2008 A co GTA1-z nej uz sou volny zdrojaky ne?:lol::lol::lol: hra na PSP v GTA1 enginu-to by byl docela narez:lol::lol::lol: Prave je docela blby ze v Quake 1 nejsou zadny vozidla...ale tak dal by se najit nejakej zdrojovej kod kterej by se do toho dal implementovat nebo tak nejak aby tam byli ne?Hlavni je aby se to na PSP nelaggovalo a aby to slo na obou PSPckach Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts