white Odesláno Říjen 3, 2008 Nahlásit Share Odesláno Říjen 3, 2008 Ahoj, možná to někteří ví, prodával jsem tu Nokii N73 s prasklým předním sklem u krytu. S displayem nic není, ale telefon se už delší dobu hlodá, nejde spustit galerie, prostě nekomunikuje s paměťovou kartu, takže když tam dám hudbu, nenačte ji, vyfotím fotku, nenačte jí. Načte jí jen program v mobilu ,,Explore". Vyreklamují mi to? Spíš... Vezmou mi to s rozbitým krytem? CHCI jen rozumné odpovědi a né vaše názory! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bzuk Odesláno Říjen 3, 2008 Nahlásit Share Odesláno Říjen 3, 2008 bracha daval na reklamaci K750i s prasklym krytem na displaji a vzali mu to,v electrowordu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kapr Odesláno Říjen 3, 2008 Nahlásit Share Odesláno Říjen 3, 2008 no ten kryt nevim...ale tu ctecku karet nebo cim to je by meli....a i ten kryt:)okecat se da vsechno...ja uz takhle reklamoval telefonu:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míra Odesláno Říjen 3, 2008 Nahlásit Share Odesláno Říjen 3, 2008 Nejsem si jist, jestli myslíš reklamaci jako výměnu zboží, či jako poslání do autorizovaného servisu. Každopádně když jim to tam přineseš, první co udělají, je, že mobil pošlou do servisu (standardní postup). Telefon ti musí poslat na reklamaci, tedy servisu, ať je v jakékoliv stavu. Rozdíl je, co je předmětem reklamace. V praxi to znamená, že ti vrátí telefon "opravený", ale s prasklým krytem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek_2080 Odesláno Říjen 3, 2008 Nahlásit Share Odesláno Říjen 3, 2008 Kryt je nemusi vubec zajimat, toho se bat nemusis. Jinak kdyz ti to dela tyhle veci, nemas treba jen starej fw? Urcite by stalo za to aktualizovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anonymous_ Odesláno Říjen 3, 2008 Nahlásit Share Odesláno Říjen 3, 2008 Takze asi takhle.. Dost zalezi na tom, kde jsi ho kupoval.. Napr. v mobilpohotovosti (peknej shit servis) ti to nevemou, urcite bude i spousty dalsich shopu. Proc ti to nemuseji vzit a ty nemas zadne pravo na odvolani? Protoze doslo k fyzickemu poskozeni z tve strany - pad mobilu etc... - a tim se mohla dana soucastka poskodit - na to se pak jiz zaruka nevztahuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
white Odesláno Říjen 3, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Říjen 3, 2008 Je od T-Mobile, to by snad mohli vzít. Aktualizaci nechci, rád bych peníze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sim3to Odesláno Říjen 3, 2008 Nahlásit Share Odesláno Říjen 3, 2008 penize davaji vzdycky jako posledni variantu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
au! Odesláno Říjen 3, 2008 Nahlásit Share Odesláno Říjen 3, 2008 ty chces penize radeji,oni davaji penize nej neradeji.. jinak ten phone ti vezmou,jelikoz tam mas jinou zavadu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xDante1986 Odesláno Říjen 3, 2008 Nahlásit Share Odesláno Říjen 3, 2008 dělám v obchodě a řeknu ti přesně jak to je.....to jestli ti to vezme obchodník ano vzít ti to může...nicméně to posílají na servis a záleží na vyjádření servisu, klidně můžou říct že máš mechanicky poškozeno a čau, já to obvykle dělám tak, že pokud se člověk chová slušně tak mu to vezmu a servis to někdy vezme někdy ne....záleží na míře poškození Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anonymous_ Odesláno Říjen 3, 2008 Nahlásit Share Odesláno Říjen 3, 2008 ty chces penize radeji' date='oni davaji penize nej neradeji..jinak ten phone ti vezmou,jelikoz tam mas jinou zavadu..[/quote'] jina zavada neni duvod. Mohou ti klidne rici, ze ta zavada vznikla prave kvuli tvemu mechanickemu poskozeni, na ktere se zaruka nevztahuje.. A ty muzes co? Soupat nohama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
white Odesláno Říjen 4, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Říjen 4, 2008 Reklamoval jsem N73 (jinou) protože přestal jít kontakt s tlačítkem č. 2abc. Měl jsem ho 28dní na reklamaci a 28 den mi paní ze servisu volá, že nenašli součástku tak mi vyplatěj hodnotu za kterou jsem mobil pořizoval nebo mi ho vyměněj. Ovšem to byl Vodafone... Tak já nevim, zkusit to můžu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.