Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

BAN na Xbox-sky


Gh0sT-1nF

Otázka

Zdravim.

Dostal někdo BAN na Xbox-sky ??

Když jsem se chtěl přihlásit vybafla na mě hláška -

User login

You have been banned permanently.

Zajímalo by mě jestli to je BAN na IP nebo se můžu ještě regnout ?? ...

PS - jestli to je zbytečný nebo už tu je takový topic tak to LOCKněte a pls odkaz topic kde to je řešený ... Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

14 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
vím, že jsem tady ještě docela nováček...no vlastně proto se ptám...za co se vlastně dává ban? díky za odpověď

Taky by mě to zajímalo.

za flashnutu mechaniku

Sorry, ale nevim jak si přišel na to že se dává ban za FLASH mechaniky - přečti si nadpis. To je u Xbox LIVE, kdyby se tu řešilo tohle tak máš pravdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
kdykoliv se můžeš zaregistrovat znova, ale musíš zadat novýho uživatele a pak jinou emailovaou adresu většinou jsou otevřený registrace pátek, sobota, neděle, pondělí, ale není to pravidlo a je dobrý tam koukat jestli je neotevřeli

no ta ja nevim no ale ja se tam koukam skoro kazdy den uz tak ctvrt roku a porad jsou registrace bloknute

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Jj banujou za malé ratio, já už jsem byl asi 3x banovan a vzdycky maximalne za tyden jsem se znova registroval, musite to furt čekovat jestli nejsou otevrene ty registrace...Momentálně se snažím aby mě nezabanovali, tak si držím ratio nad 0.8....tedkon mám 66GB staženo....a 57GB uploadnuto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah