Kometa Odesláno Březen 5, 2009 Nahlásit Share Odesláno Březen 5, 2009 Ahoj, chci se zeptat, kolik vám je, kdo hrajete na DSku? Neni DSko urceny spise detem a ne lidem nad 20 let? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 kokotkeke Odesláno Březen 5, 2009 Nahlásit Share Odesláno Březen 5, 2009 Ahoj, chci se zeptat, kolik vám je, kdo hrajete na DSku? Neni DSko urceny spise detem a ne lidem nad 20 let? Dik na dsko muze hrat kdokoliv....her je dost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Ursus1468622888 Odesláno Březen 5, 2009 Nahlásit Share Odesláno Březen 5, 2009 Je mi 22, studuju na vysoké, hrám se věnuju od svých 7 let. Studuju českou literaturu, takže humanitní obor s předměty o estetice atd. atd. atd. DS mě fascinuje. Chtěl jsem původně PSP, ale má malé portfolio her - God of War je fajn, ale už jsem ho dvakrát hrál na PS2. Patapon je vlastně jediná opravdu zajímavá hra, kterou bych chtěl zkusit. Za to na DS je toho spousta. Aktuálně hraju Another Code a jsem toho názoru, že tohle by měl být nový standard adventur. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 penthaler Odesláno Březen 23, 2009 Nahlásit Share Odesláno Březen 23, 2009 Me je temer 25, parim odjakziva a zkousel jsem mnoho konzoli. Prvni krucky byli na "vietnamskych videohrach" (predelavka segy, nesu apod.) Presel jsem pres PC, u znamych PS1, PS2, pres mobilni gamesy (ngage classic, klasicke java hry na dalsich mobilech a ngage 2.0 na Nokii N81) Nyni parim na NDS a PSP a oboji ma sve plusy a minusy. Kazdopadne je temer jedno kdo na nich hraje. Hry jsou hezky zpracovane pro vsechny v rozmezi 3 - ?? let (btw. na NDS paril i muj znamy, a tomu bylo neco kolem 50ti let)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...