Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Halo Reach


Salazar

Recommended Posts

Trailer : http://www.gametrailers.com/video/spike-vga-halo-reach/59812

Už nebudeme hrát za Master Chiefa ale spekuluje se o spartanském bojovníku se jménem Fred Spartan-104. A bude se jednat o PREQUEL .

Zatím je toho hodně málo informací takže si musíme počkat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 90
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejvíc přispívající

Nejvíce příspěvků v jednom dni

Nejvíc přispívající

na to se těšim halo mě vůbec nebavilu pak sem dostal do ruky halo wars a hned mě to ba

video je dost dobrý ve hře maj přímo abych řekl revoluční animace postav který jsou moc krásný a graficky se mi to moc líbí

musíme si ale počkat aš na konec roku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MICROSOFT ohlásil že Halo : Reach bude největší hra roku 2010 . Takže buď to bude na hodně DVDček nebo to bude hodně rozsáhlý svět :) , ale podle mě je to pouze marketingový trik protože má vyjít v tomhle roce i Alan Wake , BioShock 2 nebo Just Cause 2 .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 months later...

  • Po vzoru Halo 3 ODST bude do hry vimplentováno noční videní.
  • Vzhled postav se bude blížit znovu spíš první hře, protože hráči prý mariňáky z Halo 3 nepříjali vlidně. Kolonky „kredity“ a „známky“ v menu zase napovídají možnost přizpůsobení postavy, to si ale Bungie zatím nechávají pro sebe.
  • Tzv. tichá zabití na blízko budou přítomny i v multiplayeru.
  • Oproti Halo 3 nabídne Reach několikanásobně rozlehlejší krajiny, kolikrát prý své kolegy v multiplayeru uvidíte bojovat třeba v dálce stovek metrů.
  • Na planetě Reach váš čeká proměnlivé počasí, takže často začne např. během hraní pršet a pak zase země vyschne.
  • Umělá inteligence si bude pamatovat své minulé činy, takže když ji např. přerušíte uprostřed spravování dveří, jakmile se s vámi vypořádá, zase se ke svému úkolu vrátí.
  • Štíty se budou dobíjet pomaleji než v Halo 3.
  • Protože planeta Reach na konci hry zanikne, na jejím povrchu objevíte spoustu nových zbraní a vozidel, která už se v (chronologicky) následujících dílech série neobjevily.
  • Momentálně je hra hotová ze 70%.

Zdroj: Tiscali Games

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 1 month later...

Vcera jsem si zahral multiplayer demo a musim rict, ze me oslovilo pomerne kladne. Ze samotneho demo menu asi neni moc o cem psat, ale rad bych zminil moznost filtrovat hledane hrace podle vami definovanych preferenci, jako napr.: mute mike/kecalkove, hra pro vyhru/hra pro prdel, samotar/tymovy hrac, atd.. Samotna hra vypada vizualne velmi povedene, v grafice je urcite poznat krok vpred a i pohyby hracu vypadaji o poznani lepe nez v Halo 3. Byl snizen low gravity effect a pohyb se skakanim tak pusobi dynamicteji, ne na ukor hratelnosti. Co se tyce utoku na blizko, krome osvedcene pazby zbrani pribyly ruzne assasinace, kterym jsem sice jeste uplne neprisel na kobylku, ale i kdyby byly pouze pro efekt, shledavam je rozhodne jako +. Pomerne velkych zmen se dockal arzenal zbrani. Zbrane vizualne pusobi pekne, ale u nekterych, predevsim novych kousku, je dle meho nazoru jeste potreba vybalancovat ucinnost. Zajimaveho remaku se dockala moje oblibena davkovaci ostrelovaci puska stredniho dostrelu, ktera nyni strili po jedne strele, a je z ni pomerne ucinny headshot nastroj :) . Z novych zbrani zminim emzackou ostrelovaci pusku na bazi filalovych krystalu, ktera strelou snad ani neublizi, ale po 5 uspechnych hitech krystaly na hraci bouchnou podobne jako u zname "krystalky". Dalsim zajimavym kouskem je plasma granade launcher strilejici navadene plasma naaady. Co mne asi nejvice zklamalo jsou kupodivu granaty. Oproti Halo 3 se proste hazi tak nejak nezvykle, i kdyz na to se da zvyknout. Na granatu se mi jeste nelibil efekt kratke svitici stopy pri hodu, coz povazuju za zbytecne preefektovani - dymajici stopa z prechozich dilu byla jasne patrna a sympatictejsi, naopak vybuch granatu vypada dobre. Pravdepodobne vubec nejvetsi inovaci je moznost vybrat si jeden ze 4 classu pred respawnem. Kazdy class vam prida jinou dovednost:

* stalker - muze sprintovat, pokud skoci ve sprintu udela i delsi jump, coz se muze hodit. S mecem nebo palici je to zabijak!

* scout - ma moznost se zamaskovat neviditelnosti, pri aktivni neviditelnosti ma ruseny radar a neslysi zvuky(ve split screenu kvuli tomu neslysi i spoluhraci :/ ). Dobry pro nepozoravane dosazeni pozice, snipovani, assasinace,...

* guard - ma moznost zakleknout a vytvorit osobni stit, diky kteremu je na chvili neznicitelny. Da se vyuzit predevsim jako "tank". Nabehnout do kotle nepratel, strilet do nich, pred smrti nahodit neznicitelnost a preckat, nez zmatene hrace, casto jeste naivne strilejic do vas, vyndaji vasi spoluhraci. Ale vyuziti bude urcite vic, treba jako kryt pro spoluhrace, nebo pro preziti v zone, kam si nepratele vysypou granaty,...

* flytrooper - umi litat jetpackem. To asi moc komentare nepotrebuje, kazdopadne flytrooper a tezke zbrane jdou dobre k sobe. Raketa co prileti z nebe neni nic prijemnyho :)

Zatim nevim co si o pridani vyberu povolani myslet. Do hry prinasi uplne novy rozmer. Napriklad v CTF je vyber classu ve spravnou chvili celkem dulezitym taktickym prvkem. Urcite to nabidne spoustu novych hernich zazitku, ale bojim se, ze je to pro hru zbytecne a casem to omrzi ..a jeste vic se bojim, ze to nahradi itemy ve stylu bubble shieldu/jumperu/overcharge, ktere by mi urcite chybely. Uvidime jak se to vyvine. Demo zatim neobsahuje zadne vehikly a ty by jeste mohli poradne zamichat kartama ve vyuzitelnosti dovednosti z classu - napr. rosekat se s jeepem o zastiteneho guarda, doletet s jetpackem k letadylku a vyhodit pilota, atd... Kombinaci jak schopnosti vyuzit bude spousta, otazkou je jestli to bude hratelnosti ku prospechu. Demo je stazitelne prostrednictvim disku ODST a je casove limitovane. Urcite to stoji za vyzkouseni a me by celkem zajimaly vase nazory na demo .)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Tak tedy jsem si tuto hru zahral. Dojmy jsou smíšené. Je to mé první halo a docela jsem se těšil, protože serie halo je považována za jedinečnou. Mě to přijde strašně lineární. Je to prostě čistá akce pořád dokola. Neni to rozhodně špatné, ale čekal jsem mnohem víc. Uvidíme dál. Ale každopadně setkal jsem se s velkým bugem, který by v tak propagované hře rozhodně neměl byt. Při jízdě autem jsem nevybral zatáčku a zřítil se z utesu, ale boužel ve chvíli kdy hra zaznamenala save. Takže jsem umřel a když se hra načetla zase jsem padal z utesu a pořád umíral. Fakt super musel jsem restartovat celou misi. Celkově mě to teda rozhodně nějak výrazně nenadchlo. Škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych se zeptat těch kteří hru už mají , navazuje kampaň na sebe , jako že dohrajete jednu misi načte se Loading a čup do druhé (jako je to u COD serie a u spoutu dalších )a nebo musíte vlízt do menu , nejít další mapu a spustit si to samostatně ... Podobně jako se vybírájí mapy třeba u Unreal Tournamentu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud tě bavily předešlé díly určitě se ti to bude líbit. Viděl jsem už recenzi a je to prý nejlepší z Halo série. Příběh bude určitě fajn, ale nejsem až tak dobrý angličtinář:-) Každopádně se dost chlubili grafikou, ale ve finále to opravdu jak někdo psal vypadá jako engine z Half Life 2 hlavně ta krajina skály tráva uplně jak half life i model zbraní je podobný. Takže to se trošku sekli podle mě. Žádné wauu se nekoná. Co se týče vylepšování ano je to tam. Dostáváš nějaké body a za ně si pak můžeš vše vylepšit. Ale zatím jsem měl brnění zamčené, ale třeba helmu a ještě i nějaké dovednosti jsem si mohl koupit, ale měl jsem málo bodů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu