Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Autoškola a naučí mě nikdo základy řízení vozidla?

brians

Recommended Posts

Tak myslím, že téma je jasné. :lol:

Uvítám jakékoliv rady, tipy , či návod nebo instruktážní video jak se správně naučit řídit a ovládat vozidlo.

Jsem naprostý začátečník co vůbec nemá představu, jak se řídí motorové osobní vozidlo.

Mám v plánu začít od února v autoškole (řidičský průkaz skupiny B), ale nechci tam vypadat hloupě, že vůbec nevím, jak se co dělá a myslím, že nejsem ten typ člověka co to všechno pochopí hned na poprvé.

A nemužou mě to učit do nekonečna dokud to nebudu na 100% zvládat prý lze maximálně odjezdit 28 hodin a víc ne.

A v okolí nemám nikoho, kdo by mě s tím nějak pomohl. :?

Možná tak matka, ale tam mi nesvěří ani starou škodovku.

Budu tedy vám co mi pomůžete velice vděčný. :cheesygrin:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pouze PRAXE tě to naučí ! Rady jsou ti zbytečné...

Něco do začátku by nebylo.

Většina lidí co jde do autoškoly už alespoň vědí rozjíždění a základní principy řízení vozidlo o tomhle nemám ani šajn.

A chtěl bych být nějak na to připravený.

Přece znám se jaký jsem, když se mám něco naučit a nejde mi to ani po desáté a u řízení auta to nebude o nic lepší.

Odkaz ke komentáři

Rady jsou fakt zbytečné, jsou jich plné knihy, ale až budeš sedět za volantem v provozu, prvních pár hodin si ani na jednu nevzpomeneš.

Zbytečně si to dramatizuješ, prostě přijdeš do autoškoly, tam do tebe nalejou teorii. Tam chce dávat pozor, zvlášť u věcí jako je přednost na křižovatkách.

Pak tě vezmou k autu, tam ti ukážou, kterej pedál co dělá.