bender0088 Odesláno Červenec 21, 2010 Nahlásit Share Odesláno Červenec 21, 2010 cau. koupil jsem si xbox slim 250gb. a kdyz sahnu na jednu stranu (tam kde NENI HDD) tak citim takove brneni, vibrace. je to normalni nebo s tim xboxem neco je? prosim o odpoved. diky! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 <^KeNnY^> Odesláno Červenec 21, 2010 Nahlásit Share Odesláno Červenec 21, 2010 Mělo by to být normální ... může to zůsobovat i mechanika nebo větrák. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 ihaveyou Odesláno Červenec 21, 2010 Nahlásit Share Odesláno Červenec 21, 2010 To bude nejspíš mechanika, větrák by vibrace nevydával pokud jsou větší. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 bender0088 Odesláno Červenec 21, 2010 Autor Nahlásit Share Odesláno Červenec 21, 2010 takze to teda je normalni? a jeste zadny cd jsem do mechaniky nevlozil jeste zadny nemam ale to muze vibrovat i bez cd ne? pls odp. diky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 <^KeNnY^> Odesláno Červenec 21, 2010 Nahlásit Share Odesláno Červenec 21, 2010 Prostě je to normální, nevim co vyšiluješ. Vibrace jsou známky toho, že se tam něco pohybuje, že to funguje ... je to jako kdyby jsi se divil proč tluče srdce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 trezzor Odesláno Červenec 21, 2010 Nahlásit Share Odesláno Červenec 21, 2010 Vlastne coho sa obavame? Nemame na spotrebice 2 roky zaruku? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 PauL cZ Odesláno Červenec 21, 2010 Nahlásit Share Odesláno Červenec 21, 2010 Vlastne coho sa obavame? Nemame na spotrebice 2 roky zaruku? Přesně ... jinak žádný CD? nechápu xko bez her :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...