stream09 Posted November 17, 2016 Report Share Posted November 17, 2016 Ahoj, včera jsem si domu přinesl PS 3, po přihlášení na WIFI mě ale bohužel PS nepřihlásí k PSN píše chybu "80710016". Bohužel mi nefunguje ani PS Store na ostatní zařízení (PC, telefon). Včera jsem nad tím seděl celý den a hledal v čem by mohla být chyba našel sem i něco ohledně portů v routeru ale přes všechna povolení portu to stále nefunguje, samozřejmě sem zkoušel i restart routeru.. Router: TP LINK WR841N Chtěl jsem se zeptat jestli jste někdo neměl s tímto také problém.. Děkuji. Screenshot chyby: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators drak3go Posted November 17, 2016 Moderators Report Share Posted November 17, 2016 Pokud to nejde se přihlásit k PSN ani z PC a telefonu, nebude to mít nic co dočinění s routerem. Spíš se zkus podívat sem do tohoto tématu: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stream09 Posted November 17, 2016 Author Report Share Posted November 17, 2016 Díky za odpověď ale nejspíš bude chyba v nastav. internetu, zkusil jsem vytvořit hotsport na telefonu a PS připojit na hotspot a na PSN jsem se úspěšně připojil. Už si nevím rady co s tím dumám tu nad tím.. :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators drak3go Posted November 17, 2016 Moderators Report Share Posted November 17, 2016 Hm, a na internet, třeba z PC, se přes ten router dostaneš? Protože pokud ano, tak je taky možné, že tvoje IP adresa je na PSN zabanovaná. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stream09 Posted November 17, 2016 Author Report Share Posted November 17, 2016 Normálně se dostanu na internet, jak na PC tak i na PS.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators drak3go Posted November 17, 2016 Moderators Report Share Posted November 17, 2016 Zkus projít doporučení pro tuto chybu na níže uvedeném odkazu. https://www.playstation.com/cs-cz/get-help/help-library/error-codes/80710016/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stream09 Posted November 17, 2016 Author Report Share Posted November 17, 2016 Tohle už sem včera pročítal bohužel nepomohlo nic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators drak3go Posted November 17, 2016 Moderators Report Share Posted November 17, 2016 No a tím, že ti to nefunguje, máš na mysli, že se ti (např. na tom PC) vůbec nezobrazí stránky PSN Store, anebo se ti nejde jen přihlásit se svým účtem? Zkoušel jsi tu PS3 připojit pomocí kabelu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stream09 Posted November 17, 2016 Author Report Share Posted November 17, 2016 Nenačítá vůbec Zkoušel i přes kabel a nepomohlo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators drak3go Posted November 17, 2016 Moderators Report Share Posted November 17, 2016 A nemáš v routeru nastavenou nějakou proxy? Zkontroluj si přes nějaký server, jakou IP se připojuješ do internetu (jestli odpovídá té, kterou máš přidělenou od svého poskytovatele internetu). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z00RS Posted November 17, 2016 Report Share Posted November 17, 2016 Zdravím také mám stejný problém a nevím si rady . Jen mi píše jinou chybu An error has occurred. (80023017) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stream09 Posted November 17, 2016 Author Report Share Posted November 17, 2016 před 7 minutami, drak3go napsal: A nemáš v routeru nastavenou nějakou proxy? Zkontroluj si přes nějaký server, jakou IP se připojuješ do internetu (jestli odpovídá té, kterou máš přidělenou od svého poskytovatele internetu). A to celé zjistím jak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators drak3go Posted November 17, 2016 Moderators Report Share Posted November 17, 2016 @Z00RS https://www.playstation.com/cs-cz/get-help/help-library/error-codes/80023017/ @stream09 zkus podle nastavení z odkazu do Primary DNS nastavit 8.8.8.8 (předpokládám že DHCP máš nastaveno na Enabled). http://support.smartdnsproxy.com/customer/portal/articles/1347990-tp-link-router-setup-for-smart-dns-proxy Jinak svoji IP adresu zjistíš třeba na http://www.whatismyip.com (a podle výsledku uvidíš, jestli je to IP adresa tvého poskytovatele nebo nějaká neznámá proxy). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stream09 Posted November 17, 2016 Author Report Share Posted November 17, 2016 Nastavení DNS nepomohlo a IP adresa je poskytovatele.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators drak3go Posted November 17, 2016 Moderators Report Share Posted November 17, 2016 Když tam nastavíš tu DNS adresu na 8.8.8.8, zkus se v PC v nastavení sítě ujistit, že ti ji DHCP server skutečně přidělil (v podrobnostech síťového připojení). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z00RS Posted November 17, 2016 Report Share Posted November 17, 2016 před 58 minutami, drak3go napsal: @Z00RS https://www.playstation.com/cs-cz/get-help/help-library/error-codes/80023017/ @stream09 zkus podle nastavení z odkazu do Primary DNS nastavit 8.8.8.8 (předpokládám že DHCP máš nastaveno na Enabled). http://support.smartdnsproxy.com/customer/portal/articles/1347990-tp-link-router-setup-for-smart-dns-proxy Jinak svoji IP adresu zjistíš třeba na http://www.whatismyip.com (a podle výsledku uvidíš, jestli je to IP adresa tvého poskytovatele nebo nějaká neznámá proxy). na to už jsem koukal Zkouším od včera a furt nic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stream09 Posted November 17, 2016 Author Report Share Posted November 17, 2016 Ano nastavilo se to a stejně nic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators drak3go Posted November 17, 2016 Moderators Report Share Posted November 17, 2016 Dál mě už nic nenapadá. Tím, že ti normálně funguje internet bych vyloučil chybu routeru a připojení, tím, že ti PS Store funguje z mobilního internetu to svádí k problému s tvoji IP adresou pevného internetu. Asi bych zkusil zavolat na podporu PS a zeptat se, jestli na dané IP nemají nastavené nějaké omezení. Také by mohla pomoct veřejná IP adresa od poskytovatele, teda pokud nemáš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BioToXx_ Posted November 17, 2016 Report Share Posted November 17, 2016 Takže já vám poradím protože se mi to stalo. Zkrátka a dobře jsi dostal BAN na IP. Sony má automatický systém, který hlídá PSN před DDOS útoky. Tvoje IP je neveřejná a časté připojování jejich systém vyhodnotí jako útok. Jsi zabanovaný a ani SONY ti nepomůže. Musíš se ozvat poskytovateli internetu a poprosit ho o změnu adresy a nastavení adresy na veřejnou. Nemělo by ti jít PSN ani na mobilu a PC, pokud je to stejný problém jako jsem měl já. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stream09 Posted November 17, 2016 Author Report Share Posted November 17, 2016 Dobře ale přijde mi to stejně divné.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BioToXx_ Posted November 17, 2016 Report Share Posted November 17, 2016 Stalo se mi to zrovna minulý týden, byl jsem z toho dost na větvi ale po chvíli hledání jsem zjistil jak to je a hned jsem kontaktoval providera a za hodinu už jsem hrál. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators drak3go Posted November 18, 2016 Moderators Report Share Posted November 18, 2016 @stream09 Zkusil bych kontaktovat podporu PSN a požádat o vysvětlení, ať máš jistotu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stream09 Posted November 18, 2016 Author Report Share Posted November 18, 2016 Před hodinou, drak3go napsal: @stream09 Zkusil bych kontaktovat podporu PSN a požádat o vysvětlení, ať máš jistotu. Napsal sem jim již včera a napsali ať ověřím porty na routeru a když to nepůjde ať je kontaktuji.. Odepisovat jim mám asi přes email co mi došel nebo mají nějaké extra odpovídání? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderators drak3go Posted November 18, 2016 Moderators Report Share Posted November 18, 2016 Teda podle mého názoru mají porty na svědomí to, když nefungují online funkce hraní, party chat apod. funkce. To, že ti nejdou vůbec zobrazit stránky PSN na žádném ze zařízení doma nemá podle mě s porty co dělat. Možná odpověděli podle toho, že jim tam drtivá většina hráčů volá právě pro nefunkční funkce online a oni odpovídají už všem stejně, že řešením je veřejná IP adresa, jak už tu zaznělo. Nevím. Zkus jim zopakovat, že tobě vůbec nejdou zobrazit WWW stránky PSN, natož se tam přihlásit. Jinak bych asi odpověděl na ten mail pokud v něm výslovně nestojí, ať na tento mail neodpovídáš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stream09 Posted November 18, 2016 Author Report Share Posted November 18, 2016 Dobře, díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.