Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Recommended Posts

Odesláno

Ahoj, včera jsem si domu přinesl PS 3, po přihlášení na WIFI mě ale bohužel PS nepřihlásí k PSN píše chybu "80710016". Bohužel mi nefunguje ani PS Store na ostatní zařízení (PC, telefon). Včera jsem nad tím seděl celý den a hledal v čem by mohla být chyba našel sem i něco ohledně portů v routeru ale přes všechna povolení portu to stále nefunguje, samozřejmě sem zkoušel i restart routeru.. Router: TP LINK WR841N

Chtěl jsem se zeptat jestli jste někdo neměl s tímto také problém.. Děkuji.

Screenshot chyby: 15151352_1459921304023977_1745942305_n.j

  • Moderators
Odesláno

@Z00RS https://www.playstation.com/cs-cz/get-help/help-library/error-codes/80023017/

@stream09 zkus podle nastavení z odkazu do Primary DNS nastavit 8.8.8.8 (předpokládám že DHCP máš nastaveno na Enabled).

http://support.smartdnsproxy.com/customer/portal/articles/1347990-tp-link-router-setup-for-smart-dns-proxy

Jinak svoji IP adresu zjistíš třeba na http://www.whatismyip.com (a podle výsledku uvidíš, jestli je to IP adresa tvého poskytovatele nebo nějaká neznámá proxy).

Odesláno
před 58 minutami, drak3go napsal:

@Z00RS https://www.playstation.com/cs-cz/get-help/help-library/error-codes/80023017/

@stream09 zkus podle nastavení z odkazu do Primary DNS nastavit 8.8.8.8 (předpokládám že DHCP máš nastaveno na Enabled).

http://support.smartdnsproxy.com/customer/portal/articles/1347990-tp-link-router-setup-for-smart-dns-proxy

Jinak svoji IP adresu zjistíš třeba na http://www.whatismyip.com (a podle výsledku uvidíš, jestli je to IP adresa tvého poskytovatele nebo nějaká neznámá proxy).

na to už jsem koukal Zkouším od včera a furt nic :(

  • Moderators
Odesláno

Dál mě už nic nenapadá. Tím, že ti normálně funguje internet bych vyloučil chybu routeru a připojení, tím, že ti PS Store funguje z mobilního internetu to svádí k problému s tvoji IP adresou pevného internetu. Asi bych zkusil zavolat na podporu PS a zeptat se, jestli na dané IP nemají nastavené nějaké omezení.

Také by mohla pomoct veřejná IP adresa od poskytovatele, teda pokud nemáš.

Odesláno

Takže já vám poradím protože se mi to stalo. 

Zkrátka a dobře jsi dostal BAN na IP. Sony má automatický systém, který hlídá PSN před DDOS útoky. Tvoje IP je neveřejná a časté připojování jejich systém vyhodnotí jako útok. Jsi zabanovaný a ani SONY ti nepomůže. Musíš se ozvat poskytovateli internetu a poprosit ho o změnu adresy a nastavení adresy na veřejnou. 

Nemělo by ti jít PSN ani na mobilu a PC, pokud je to stejný problém jako jsem měl já. ;) 

  • Moderators
Odesláno

Teda podle mého názoru mají porty na svědomí to, když nefungují online funkce hraní, party chat apod. funkce. To, že ti nejdou vůbec zobrazit stránky PSN na žádném ze zařízení doma nemá podle mě s porty co dělat. Možná odpověděli podle toho, že jim tam drtivá většina hráčů volá právě pro nefunkční funkce online a oni odpovídají už všem stejně, že řešením je veřejná IP adresa, jak už tu zaznělo. Nevím. Zkus jim zopakovat, že tobě vůbec nejdou zobrazit WWW stránky PSN, natož se tam přihlásit.

Jinak bych asi odpověděl na ten mail pokud v něm výslovně nestojí, ať na tento mail neodpovídáš.

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu