Roman611 Odesláno Červenec 13, 2017 Nahlásit Share Odesláno Červenec 13, 2017 Dobrý den. Jsem úplný nováček a psp mám teprve den. Mám verzi 3004 ale je tam fw 6.61, budu to prvně muset downgradnout na 6.60. Stahuju si velký balík her z torrentu, ale jsou tam hry právě ve formátu ISO a CSO. A našel jsem tam třeba dvě stejně hry, ale jedná v ISO a druhá v CSO, jenže ta v cso byla o pár set megabajtu menší. Jaký je v těch formátech prosím rozdíl?? Předem moc děkuji a omlouvám se jestli jsem toto téma založil na blbě stránce. A jinak jsem hledal asi půl hodiny a nemohu to nikde jinde najít tady.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmod Odesláno Červenec 13, 2017 Nahlásit Share Odesláno Červenec 13, 2017 CSO je komprimované ISO, takže v CSO je hra menší.Na druhou stranu ale taky bude nabíhat o něco pomaleji.Jestli máš místo na kartě, preferuj ISO. Jestli s místem bojuješ, víc her se ti vejde v CSO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman611 Odesláno Červenec 13, 2017 Autor Nahlásit Share Odesláno Červenec 13, 2017 před 44 minutami, xmod napsal: CSO je komprimované ISO, takže v CSO je hra menší.Na druhou stranu ale taky bude nabíhat o něco pomaleji.Jestli máš místo na kartě, preferuj ISO. Jestli s místem bojuješ, víc her se ti vejde v CSO. Moc děkuji za vysvetleni.. Popr. kde bych následující hru Dino crysis na psx? Chtěl bych si to prekonvertovat na psp.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
W4ST Odesláno Červenec 26, 2017 Nahlásit Share Odesláno Červenec 26, 2017 Mimo komprese ještě hry v CSO formátu bývají ořezány, ale není to pravidlem. Většinou se tak maže update, cizí jazyky, případně zvuky a pod... Výsledkem je hra ještě v menší velikosti, ale může se i stát, že následně bude problém s načítáním a sekáním... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze