Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

herry05

Recommended Posts

Ahoj Eriku

Ty máš třeba Fifu 19 za 100 nebo 150? :-)

Jsem tu začátečník a syn, který viděl dasboard Aurora na youtubku tak přišel s tím že by to chtěl.  Možná to bude vypadat naivně.... Perry psal že mi tu pirátíme. S Aurorou pirátíš? Myslel jsem že to je nějaká nadstavba... 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AHOJ HERRY05

 

Takhle, jestli bych dneska měl hrát Minecraft 19(aka fifu19) na xboxu, tak to radsi nehraju nic. Jestli je syn už dost starej, aby mohl hrát hry, tak mu doporučuju si jít na brigádu a prodat starej xbox a vydělat k tomu dvojku na xbox one a koupit si fifu 17 za 50 kč. nebo 18 za 300

 

SAMOZREJME, ŽE JE TO PIRÁTĚNÍ, PŘIJDE TI, ŽE NĚKDE DOSTANEŠ NA INTERNETU HRY ZADARMO?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, herry05 napsal:

Ahoj Eriku

Ty máš třeba Fifu 19 za 100 nebo 150? :-)

Jsem tu začátečník a syn, který viděl dasboard Aurora na youtubku tak přišel s tím že by to chtěl.  Možná to bude vypadat naivně.... Perry psal že mi tu pirátíme. S Aurorou pirátíš? Myslel jsem že to je nějaká nadstavba... 

 

 

ahoj Herry05,

 

jen si dovolímTě trošku opravit: já jsem psal, že my NEpirátíme ;) a právě z důvodu zmíněného Erikem, protože hry dnes stojí asi tolik, že ten, kdo si může dovolit konzoli, může si dovolit i hry. a kor když se jedná o archaický xbox360 ;) 

 

EDIT: Taky mám syna, sice je mu skoro 2 roky, takže na konzole má ještě čas. ale chci mu pořídit k Vánocům autodráhu. Ale radši ji koupím, než abych jí kradl v obchodě. v čem je to jiný, než kradení her na xbox? v ničem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky