Surikata Odesláno Červen 19, 2022 Nahlásit Share Odesláno Červen 19, 2022 Dobrý den, hned na úvod jsem fakt nováček xboxu :). Prosím vysvětlí mi tu někdo jak funguje předplatné game passu (ultimate). Mám ho předplacený. Když stáhnu hru do konzole tak už ji mohu hrát, nebo se musí koupit? Tím, že platím ten měsíční poplatek tak jsou hry v knihovně zdarma? Děkuji moc za odpověď. Simona Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Junior Moderators spenat Odesláno Červen 20, 2022 Junior Moderators Nahlásit Share Odesláno Červen 20, 2022 Zdravím, ano, přesně tak. Předplatené Xbox Game Pass (Ultimate) je předplatné her - po dobu placení předplatného/měsíčního poplatku lze hry (v předplatném) bez dalšího poplatku hrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jartoo Odesláno Červen 22, 2022 Nahlásit Share Odesláno Červen 22, 2022 Ahoj vsem, právě jsem zjistil nemily stav. S kamaradem sdilime gpu, ale po trech letech nam to teď vyprselo. Funguje to porad stejně, nevíte někdo? Zamysl nakoupit 3 roky goldu a tentokráte z jeho uctu aktivovat za tu dvacku. Jde to ještě? Diky za koment, případně za tip, kde bezpečne seženu 3 roční goldy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirik Odesláno Červenec 12, 2022 Nahlásit Share Odesláno Červenec 12, 2022 Ahoj, ano funguje to stále. Kdybys potreboval Gold, stačí napsat soukromou zpravu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...