Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Ultimate game pass


Surikata

Recommended Posts

Dobrý den, hned na úvod jsem fakt nováček xboxu :). Prosím vysvětlí mi tu někdo jak funguje předplatné game passu (ultimate). Mám ho předplacený. Když stáhnu hru do konzole tak už ji mohu hrát, nebo se musí koupit? Tím, že platím ten měsíční poplatek tak jsou hry v knihovně zdarma? Děkuji moc za odpověď. Simona 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vsem, právě jsem zjistil nemily stav. S kamaradem sdilime gpu, ale po trech letech nam to teď vyprselo. Funguje to porad stejně, nevíte někdo? Zamysl nakoupit 3 roky goldu a tentokráte z jeho uctu aktivovat za tu dvacku. Jde to ještě? Diky za koment, případně za tip, kde bezpečne seženu 3 roční goldy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Ahoj mám takový dotaz měl jsem v Xboxu dva učty na obou byl game pass a na obou vypnuté opakovaná platba.ted mi jeden vypršel a druhý zítra ale Microsoft mi zase stáhl platbu 339 a nechápu teda jako? A komu druhému účtu se už nemohu dostat byl sním malý problém nešlo se pak do něj přihlásit nevím proč tak sem jej odstranil z konzole a tak se ptát ví někdo kde se dá kontaktovat Microsoft já totiž hledal ale nikde se nedá dopátrat jako dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo ale je to jen automat ktery mě zase odkaže na ty jejich stranky a tam nic nejde ani chat nic 

Jo a nrvi někdo jak to je když sem ten druhý učet co jsem měl vymazal z konzole a nevim jestli sem tam vypnul opakovane prodlouženi ultimatu jestli to i tak automaticky stahuje platbu kdyz ten učet je odstraněn ? Protože mi stahli platbu ale na mem učtu co mam nemam zaplaceny ultimate ale je divne ze gamepass funguje takže nechapu