Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Problém s eshopom obchodny-dom.sk / obchodni-dum.cz - PSP chýba


Zekeasakura

Recommended Posts

V utorok som si objednal PSP Go na eshope obchodny-dom.sk. Dneska mi došlo, celý natešený otvorím krabicu a... nič. V krabici sú návody, zabalená nabíjačka aj kábel, ale priehradka na PSP je proste prázdna. Volal som im, vraj mám napísať na reklamačné oddelenie. Už som tam napísal a zatial som nedostal odpoveď. Balík nebol nijako poškodený, balenie od kuriéra neotvorené, krabica zalepená.

Uvedomujem si že toto bude asi dosť ťažké eshopu dokázať a asi to teraz záleží len na nich. Neviem či si to PSP zobral nejaký trtko v eshope alebo už v Sony keď ani nálepka nebola poškodená ale som fakt v koncoch, sere ma to, som o 170€ ľahší. Dosť ma prekvapuje že na internete má tento eshop vysoké hodnotenie, trochu mi to aj dodáva nádej že reklamácia bude možná.

Má niekto podobnú skúsenosť ? Ak áno prosím napíšte čo mám robiť a čo môžem očakávať. Díky.

tl:dr verzia: Kúpil som PSP, v krabici neni PSP, sere ma to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, běžný postup řidičů kurýrních firem (DPD, GP) je ten, že si obstarají origo lepící pásky z různých obchodů a pak se dívají, co by se v jakém balíku dalo štípnout.

Jinak ti nezbývá než doufat v serioznost obchodu, protože toto je tvrzení proti tvrzení a to se vždycky špatně dokazuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Moderators

Bohužel je to tak, že někteří řidičí kurýrních služeb toto praktikují. Podle názvu e-shopu už mají vytipované, co za druh zboží by mohl být uvnitř a velmi "profesionálně" dokáží vyndat obsah téměř bez zanechání stop. Na internetu se o těchto praktikách dá dočíst.

I proto některé shopy (z bezpečnostních důvodů nebudu uvádět žádná jména) dělají to, že jako odesílatele uvedou zcela fiktivní, nic neříkající firmu, právě kvůli špatným zkušenostem při přepravě.

Nebude to lehké dokazování, doporučuji nafotit co nejvíce fotek, krabici, způsob zalepení, detail nálepek atp., ať máš v ruce co nejvíce materiálu. Myslím, že spíš než e-shop, bude muset s tebou tuto reklamaci řešit přepravce, tedy DPD ve tvém případě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každopádně doporučuju zajít s dokumentací (papíry od zásilky, krabice, popř. i foto) do depa DPD, odkud ti balík přivezli. A samozřejmě si stěžovat na řidiče. A když nejsi plnoletý, bylo by lepší, aby tam s tebou zašel někdo starší, ideálně rodiče. Když tam bude s tebou třeba otec, už to bude mít jinou váhu, než kdybys na depo přišel sám.

170 euráčů nenajdeš na stromě, otravuj DPD co to jen půjde.

Jinak s DPD má špatnou zkušenost jedna moja bývalá. Nechala si poslat jakýsi mobil a místo nového byl v krabici starý ošoupaný alcatel. Jak dopadla s reklamací netuším, za týden jsme šli od sebe.

Osobně si nechávám zásilky posílat buď poštou nebo PPL, u které jezdí mým směrem soused ob dva baráky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu