bcstream Odesláno Prosinec 28, 2011 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 28, 2011 Zdravím. Teď mám v xboxu flash LT 2.0 + tichý update (PC byl na opravě, forum jsem nesledoval). Uvažuji o RGH, jelikož mi to přijde jako lepší řešení než flash + potřebná liteonka. Jelikož nejsem moc bohatý student mám peníze akorát na instalaci RGH. Na externí HDD peníze nemám. V xboxu HDD nemám, hraju z 8 GB flashky, což mi přijde dostačující. Ptám se na RGH..Bude stačit 8 GB flash disk? Nebo musím koupit nějaký větší flash disk, originál třeba 20 Gb disk (za použití FTP) anebo rovnou externí? Snad jsem pochopil dobře, hry mohu kopírovat bez použití FTP přenosu rovnou z PC? Díky za odpověďi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoombik Odesláno Prosinec 28, 2011 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 28, 2011 Tak z technického hlediska má USB flashka stejnou funkčnost, jako externí USB harddisk, je ovšem potřeba počítat s tím, že si některé hry vůbec nezahraješ kvůli omezením kapacity flashky... Jinak pokud máš interní xbox HDD, hry kopíruješ přes FTP, pokud máš externí USB formátovaný na FAT32, hry kopíruješ rovnou z PC a pak připojíš k xboxu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ga1far Odesláno Prosinec 28, 2011 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 28, 2011 A nebo mas treti moznost, nasdilet si slozku v PC a v FSD pres SAMBA plugin, nacitat hry primo pres sit z PC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bcstream Odesláno Prosinec 29, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 29, 2011 Zoombik: Mohl bys rozvést hry, které by nešly na 8 GB flashku. Myslíš tím, že hry na více DVD (jako Rage) se musí instalovat najednou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...