Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Používání 8 GB flasky jako hdd při RGH


Recommended Posts

Zdravím. Teď mám v xboxu flash LT 2.0 + tichý update (PC byl na opravě, forum jsem nesledoval). Uvažuji o RGH, jelikož mi to přijde jako lepší řešení než flash + potřebná liteonka. Jelikož nejsem moc bohatý student mám peníze akorát na instalaci RGH. Na externí HDD peníze nemám. V xboxu HDD nemám, hraju z 8 GB flashky, což mi přijde dostačující. Ptám se na RGH..Bude stačit 8 GB flash disk? Nebo musím koupit nějaký větší flash disk, originál třeba 20 Gb disk (za použití FTP) anebo rovnou externí?

Snad jsem pochopil dobře, hry mohu kopírovat bez použití FTP přenosu rovnou z PC?

Díky za odpověďi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak z technického hlediska má USB flashka stejnou funkčnost, jako externí USB harddisk, je ovšem potřeba počítat s tím, že si některé hry vůbec nezahraješ kvůli omezením kapacity flashky...

Jinak pokud máš interní xbox HDD, hry kopíruješ přes FTP, pokud máš externí USB formátovaný na FAT32, hry kopíruješ rovnou z PC a pak připojíš k xboxu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doporučuju connectx plugin ve FSD, který umožňuje spustit hry rovnou z PC samba sharu (nebo samozřejmě třeba z NAS disku připojeného do routeru).Trochu sem si s tím hrál a je to docela spolehlivé.Nemusíš pak nic kopírovat na xbox ani na flashku a tu maximálně používat k ukládání savů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace