Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Kopírování z USB HDD do XBOXu, Wifi kopírování

Recommended Posts

Chtěl bych se zeptat zda je možné po připojení extreního HDD (Western Digital USB) kopírovat do HDD přímo v Xboxu (Slim 4gb RGH + 250gb HDD)? A jestli je někde nějaký návod na to jak popřípadě kopírovat z PC pomocí Wifi? Děkuji, jsem úplný začátečník berte na tyto dotazy ohled :roll:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zde je návod na kopírování her z PC do Xboxu přes síť. Myslím si, že by to mělo jít i přes wifi, princip síťového připojení by měl být stejný, ale nezkoušel jsem to http://console-forum.net/tema/134275-kopirovani-her-do-xboxu-a-jejich-spusteni

Odkaz ke komentáři

Chtěl bych se zeptat zda je možné po připojení extreního HDD (Western Digital USB) kopírovat do HDD přímo v Xboxu (Slim 4gb RGH + 250gb HDD)? A jestli je někde nějaký návod na to jak popřípadě kopírovat z PC pomocí Wifi? Děkuji, jsem úplný začátečník berte na tyto dotazy ohled :roll:

No a jde to kopirovat i tak jak se pta priba v první větě?? Kámoš má pc hooodně daleko od xka a ptal se mě jestli když si dá RGH tak jestli si hru může nahrát na flešku-flešku dá do xka a hru s ní zkopíruje na HDD 250 GB co má v xku. Díky za odpověď :-)

Odkaz ke komentáři

No a jde to kopirovat i tak jak se pta priba v první větě?? Kámoš má pc hooodně daleko od xka a ptal se mě jestli když si dá RGH tak jestli si hru může nahrát na flešku-flešku dá do xka a hru s ní zkopíruje na HDD 250 GB co má v xku. Díky za odpověď :-)

Ano - jde to bez problémů .

Odkaz ke komentáři

• 5 months later...
Ano - jde to bez problémů .

Tady bych měl dotaz.. mám RGH, a když jsem zkoušel hrát hru z flashky tak mi jela. Poté sem si ji však chtěl uložit na xbox hdd. Když jsem v XeXmenu dal kopirovat-vložit na xboxhdd tak kopirovani začalo, ale asi u 50MB někdy 70 MB jak u ktere hry, tabulka kopirovani zmizela a tak kopirovani skoncilo.. Nevíte nekdo kde by mohla byt chyba? Proč kopirovani začne ale přeruší se?

Děkuji.