priba Odesláno Leden 14, 2012 Nahlásit Share Odesláno Leden 14, 2012 Chtěl bych se zeptat zda je možné po připojení extreního HDD (Western Digital USB) kopírovat do HDD přímo v Xboxu (Slim 4gb RGH + 250gb HDD)? A jestli je někde nějaký návod na to jak popřípadě kopírovat z PC pomocí Wifi? Děkuji, jsem úplný začátečník berte na tyto dotazy ohled :roll: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zoombik Odesláno Leden 14, 2012 Nahlásit Share Odesláno Leden 14, 2012 Zde je návod na kopírování her z PC do Xboxu přes síť. Myslím si, že by to mělo jít i přes wifi, princip síťového připojení by měl být stejný, ale nezkoušel jsem to http://console-forum.net/tema/134275-kopirovani-her-do-xboxu-a-jejich-spusteni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
priba Odesláno Leden 14, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 14, 2012 Ano to jsem cetl, jen jsem si nebyl jisty jestli to pres wifi bude fungovat a cekal jestli nekdo nema zkusenosti :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romik Odesláno Leden 14, 2012 Nahlásit Share Odesláno Leden 14, 2012 Ano to jsem cetl, jen jsem si nebyl jisty jestli to pres wifi bude fungovat a cekal jestli nekdo nema zkusenosti kdyby s tím nikdo neměl zkušenost, nebyl by tutorial v sekci návody/ důležité :roll: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
priba Odesláno Leden 14, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 14, 2012 Myslím konkrétně jen s wifi (bez ethernet kabelu), pokud jsem si dobře prohlédl to dané téma nic jsem se tam nedočetl, jestli se mýlím tak se omlouvám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romik Odesláno Leden 14, 2012 Nahlásit Share Odesláno Leden 14, 2012 Ano, můžeš se připojovat i přes wifi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...