Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Dashlaunch 2.30


Recommended Posts

Zdravím...Tak mám takový problém.Asi sem se trochu unáhleně pustil do updatu na DB 2.0.14717.0 Vyčetl sem Nand pomocí Nand Flasher(jelikož nemám původní nand) Nand sem upravil pomocí xeBuild GUI 2.0.Pomocí Nand Flasher sem nahrál upravenou nand do xboxu.Odpojil od el.sítě a po asi 5 min zapnul.Xbox v pořádku naběhl několikrát za sebou.Potom sem nahrával DashLaunch 2.30 vše proběhlo v pořádku,vypnul sem xbox,ale po zapnutí už xbox nenajel.Do Xelu se dostanu.Nevíte náhodou někdo co s tím.Našel sem že tento problém řeší na foru xboxiso,ale pomocí google translatoru sem toho moc nepochopil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepochopím,proč někdo musí mít ihned nejnovější DB ,když to není vůbec potřeba . Obzvlášť když se v souvislosti s tímto DB psalo o blokaci RGH. Já mám ještě stále 13599 a spustím vše . Stačí aktualizovat přece až teprve tehdy , pokud to budou hry vyžadovat . Zatím ani jedna hra nevyžaduje ani 14699 . Nejnovější verze DB je potřeba jen pro přístup na live a to nás přece nezajímá .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tipoval bych to na spatne napsanej launch.ini mas zalohovanej z predchoziho v pc?

; example entry

; Default = Hdd:\FreeStyle\default.xex

[QuickLaunchButtons]

BUT_A = IntMu:\FSD2\default.xex

BUT_B = UsbMu:\FSD2\default.xex

BUT_X = Usb:\FSD2\default.xex

BUT_Y =

Start =

Back =

LBump =

; Default is what loads when you hold no buttons

; leave this blank if you want NXE as default

Default = Hdd:\FSD2\default.xex

pro priklad cast myho ini mas zadanou default cestu pro fsd?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Moderators
nejsem teď doma,ale pokud nenajede NXE je nějaká možnost spustit xexmenu...mám xexmenu vypálené na CD...Popřípadě na usb...

Jakoukoliv aplikaci či hru lze spustit jen z nějakého dashboardu, čili ať už orig. NXE, anebo např. FSD ti musí najet, jinak nespustíš.

Podle toho co píšeš v 1. příspěvku to vypadá, že na vině je ve tvém případě Dashlaunch 2.30. Vyzkoušej jestli nabootuješ orig. NXE a pokud ne, zapiš znovu vyčtenou NAND (bez Dashlaunch) za pomocí Xellu zpět do NAND, tím bys to měl dostat zase do původního stavu (předpokládám, že zálohy NAND si necháváš).

Btw psal jsi, že zálohu orig. NAND nemáš. Pokud si vše děláš sám a zálohu jsi si nenechal, je to tvoje chyba. Pokud jsi ale RGH úpravu nechal dělat u někoho a dotyčný ti zálohu nedal, patřilo by mu za to sevřít koule do svěráku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak konečně sem se dostal domu a byl čas na to kouknout.Celý problém byl v launch.ini měl sem ten soubor v nand i na externím HDD.ve chvíly kdy sem vypojil Ext.HDD,tak naběhl...

Orig. NAND zálohu bohužel nemám,nechci na nikoho házet vinu.Záloha měla být na HDD,ale tam nebyla,je možné,že byla v interní paměti xboxu,kde byl nahraný i FSD,ten sem pak přesouval na HDD kvůli místu.Celou tu interní paměť sem měl zazálohovanou v pc a tam taky není,projel sem pc programem na obnovu dat,jestli jsem z pc ten Nand nesmazal,ale mezi smazanými soubory ať už obnovitelnými nebo neobnovitelnými soubor nebyl.Takže tam podle mého nebyl,ale ruku do ohně za to nedám.Třeba sem ho nějakým nedopatřením omylem smazal v xboxu.

A Teď další dotaz.Když načtu vyčtenou nand v jtag tool nebo xnandhealer,tak tam podle všeho nejsou žádné vadné bloky i když pří čtení programem nand flash psal jeden vadný blok.Ale když chci tu Nand předělat na novější dashboard programem xeBuild GUI 2.0 nebo multibuilderem,tak ve výsledné nand jsou vadné bloky.To znamená že to budu muset přemapovat? zatím sem nahrál zpět původní vyčtenou nad a i když by tam neměly být vadné bloky,tak v xelu to psalo tři vadné bloky,ale xbox najel a funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Moderators
Tak konečně sem se dostal domu a byl čas na to kouknout.Celý problém byl v launch.ini měl sem ten soubor v nand i na externím HDD.ve chvíly kdy sem vypojil Ext.HDD,tak naběhl...

Orig. NAND zálohu bohužel nemám,nechci na nikoho házet vinu.Záloha měla být na HDD,ale tam nebyla,je možné,že byla v interní paměti xboxu,kde byl nahraný i FSD,ten sem pak přesouval na HDD kvůli místu.Celou tu interní paměť sem měl zazálohovanou v pc a tam taky není,projel sem pc programem na obnovu dat,jestli jsem z pc ten Nand nesmazal,ale mezi smazanými soubory ať už obnovitelnými nebo neobnovitelnými soubor nebyl.Takže tam podle mého nebyl,ale ruku do ohně za to nedám.Třeba sem ho nějakým nedopatřením omylem smazal v xboxu.

A Teď další dotaz.Když načtu vyčtenou nand v jtag tool nebo xnandhealer,tak tam podle všeho nejsou žádné vadné bloky i když pří čtení programem nand flash psal jeden vadný blok.Ale když chci tu Nand předělat na novější dashboard programem xeBuild GUI 2.0 nebo multibuilderem,tak ve výsledné nand jsou vadné bloky.To znamená že to budu muset přemapovat? zatím sem nahrál zpět původní vyčtenou nad a i když by tam neměly být vadné bloky,tak v xelu to psalo tři vadné bloky,ale xbox najel a funguje.

Místa která popisuješ pro zálohy něčeho tak důležitého, jako je orig. NAND image jsou ta poslední, kde bych je hledal a nepředpokládal bych, že je tam vůbec někdo dá.

K těm bad blockům - pokud jsou mimo oblast do 0x050 (tedy kdekoliv za), pak jsou automaticky přemapovány pomocí rawflash, když flashuješ přes Xell. V tomto případě se jimi nemusíš zabývat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asi tak to vidím i já...mělo by to být když už tak na HDD ve složce a označené třeba jako Záloha orig.nand nemazat,nebo nějak jinak označit,aby lajk poznal o co jde.Ale rozhodně než něco mažu,tak zálohuju,takže můj názor je,že sem žádnou zálohu nand nedostal...Dotyčný mi psal,že s instalací rgh měl docela problémy,protože v origo.nand bylo hodně vadných bloků a musel je přemapovat.Zkusím mu ještě napsat,jestli by ji někde v pc nevyšťoural.

A ke špatným blokům:

Když převedu vyčtenou nad multibuilderem,tak 360 flash Dump Tool v Jtag Tool píše přesně:

Note:Bad Block ID 0x004C [Offset: 0x009CC000]

Note:Bad Block ID 0x004E [Offset: 0x00A0E000]

A když převedu uplnětu tu první svou vyčtenou nand tak to píše:

Note:Bad Block ID 0x004D [Offset: 0x009ED000]

Note:Bad Block ID 0x004E [Offset: 0x00A0E000]

->Block ID 0x004D found @ 0x1FF [Offset: 0x041DF000]

Co to tedy pro mě znamená???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu