Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

PSV Mag (1. vydání právě vydáno!)


andre06

Recommended Posts

PSV Mag

PSV MAG Vol.1

abr.png

Ke stažení zde:

http://ps-vita-magazin.cz/downloads.php?cat_id=2&download_id=29

Máte-li zájem se podílet na magazínu nebo máte nějaký zajímavý nápad, tak jej napište do komentářů. Pro vážnější zájemce je možno mě kontaktovat i na mém webu skrze soukromou zprávu: http://ps-vita-magazin.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) Výpomoc znamená že na post hlavního grafika se rozhodně necítím, taky jsem tím chtěl říct, že se prostě občas (bohužel) může stát že nebudu úplně k dispozici kvůli škole (ale během týdne a hlavně o víkendu bych čas určitě měl mít).

2) Ovládám photoshop, možná bych zvládl i gimp, ale já preferuji photoshop.

3) Těžko říct na jaké jsem úrovni, ale vzhledem k tomu že už v tom nějaký ten rok dělám (sice jsem samouk, ale snaživej :D) tak si myslím že vcelku v pohodě.

4) Ano podpis je má tvorba, není dle návodu ale nechal jsem se dost inspirovat.

5) Určitě mám. Sice jsem převážně dělal obrázky do podpisů (takový rychlovky) podle kterých se dle mého názoru nedá moc hodnotit úroveň grafika.

Každopádně nějakou tu ukázečku odešlu do SZ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S Radatorem jsem domluven. Práce na magazínu v naší redakci už pomalu začínají, ale další redaktoři by se nám hodili. Tak pokud se zajímáte o PS Vitu tak neváhejte a přidejte se k nám. První číslo by mělo vyjít už na začátku dubna, pokud se povede doladit grafika šablon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

PSV MAG Vol.1