Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

prosím o radu rgh


Recommended Posts

Ahoj, potřeboval bych poradit s chybou která se mi objevila... Když otevřu program iso2god a ukážu cestu na soubor iso ve vrchním řádku, tak mi to v title details-name napíše: failed to read details from ISO image. Vyskočí chyba: could not locate default.xex or default xbe...

Díky moc za info

Nevím jestli mám stáhnout hru znovu, nebo jestli jde jen o nějakou prkotinu kterou nevím že mám udělat :-). Udělali mi to 2 hry cod mw3 a battlefield 3...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaka je velikost ISO image třeba toho battlefielda co se pokoušíš převést? Jde ti to otevřít v ABGX?

Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk 2

8.5gb x2dvd. S tím abgx nevím, nikdy jsem o něm neslyšel...

Nemůže to být tím že je to na 2 dvd. Jsem naprostej laik tak se omlouvám...:-)

Tak jsem stáhl abgx a otevřel v něm první soubor iso toho jednoho dvd. Někde jsem se dočetl že by tam nemělo být nic červeně, mě to tam červeně píše: The first 12 sectors of topology data are blank! a žlutě o něco níž: your topology data doesnt match the file of the database.... Tak potom nevím, můžete mi prosím vás někdo poradit... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem stáhl abgx a otevřel v něm první soubor iso toho jednoho dvd. Někde jsem se dočetl že by tam nemělo být nic červeně, mě to tam červeně píše: The first 12 sectors of topology data are blank! a žlutě o něco níž: your topology data doesnt match the file of the database.... Tak potom nevím, můžete mi prosím vás někdo poradit... :-)

ano protoze v soucasnem stavu je flash takovy ze se musi ke kazde hre stahnout topology data pokud ja vim.. je ale divny ze ti to nenajde ten soubor default.xex a v tom ISO2GOD oteviras soubor .iso nebo .dvd?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky