Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Koupe Xbox360


marczus

Recommended Posts

Dobry den,

priznavam se ze v konzolich jsem uplny zacatecnik.. Chci si koupit svoji prvni konzoli a tim by asi byla XBOX 360.. koupit bych si ji chtel zde:

[url]http://www.herni-svet.cz/xbox-360-slim-4gb[/url]

A ted bych se chtel zeptat zkusenych hracu co k tomu dale budu potrebovat?

Jde mi o to abych si mohl stahnout hru vypalit ji na DVD a hrat :-)

1)Tyto hry se vypaluji na PC v obycejne mechanice pocitam?

2)Necha se na tomto Xboxu co jsem si vybral Flashnout mechanika?

l

Par tutorialu jsem si uz precetl a u PC jsem flashoval kolikrat mechaniku, BIOS, atd.. tam by problem byt nemel :-)

Dekuji Vsem za odpovedi :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Junior Moderators

Pokud jsi u Xka začátečník, doporučuji jít tady na fóru do sekce "Koupím" a koupit již flashlý Xbox. Pokud si tu seženeš Xbox Slim s RGH (Reset Glitch Hack=hraješ hry nakopírované na HDD), nebudeš ani muset řešit vypalování DVD. Co se flashnutí mechaniky Xka týče, věř mi, flashování mechaniky nebo Biosu u PC je oproti tomu procházka růžovým sadem, navíc bys potřeboval hardware na flash. Pokud se rozhodneš pro koupi origo Xboxu, je nejlepší si ho nechat flashnout u nějakého flashera, kontakty nalezneš opět v sekci "Koupím".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Junior Moderators

Psal jsem to kvůli tomu, že psal, že je to začátečník a flashnout si sám Xbox bez nějakých zkušeností je často "výstřel do tmy"... Tím samozřejmě neříkám, že by to nezvládl, jen, že to nedoporučuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Psal jsem to kvůli tomu, že psal, že je to začátečník a flashnout si sám Xbox bez nějakých zkušeností je často "výstřel do tmy"... Tím samozřejmě neříkám, že by to nezvládl, jen, že to nedoporučuji.

Díky lekl jsem se ze se to zmenilo a potrebujes na to nejaky nutny HW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze