Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Televize s internetem


Adam B.

Otázka

Zdravím přátelé, vůbec nevím kam to zařadit. Mám televizi s internetem, ale teď poslední dobou mi to nějak přestalo fungovat,hlásí to: nezdařilo se připojit k bráně, zkontrolujte zda.li je u brány DHCP správně zadaná ip adresa, pakliže u DHCP není správně zadaná, zadejte ji ručně, Něco v tomhle tom smyslu, jsem naprostý laik, takže nevím jak se tam dostat a co to je DHCP :-D Je to model LG 42LV375s-2C

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

14 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
  • Moderators

Přestalo ti to fungovat samo od sebe? Něco se ve tvých domácích podmínkách muselo změnit.....

Pokud máš TV přípojenou kabelem do domácí sítě, ve které je zapojen modem/router se spuštěnou službou DHCP, potom každé zařízení sítě by po připojení mělo automaticky dostat přidělenou IP adresu a údaje jako je brána a DNS server (pokud je dané zařízení nastaveno na automatické získání těchto údajů).

Pokud žádný takový router se službou DHCP v domácí sití není, je třeba tyto údaje zadat ručně, přičemž IP adresa by měla být v rozsahu nastavení pro danou síť a bránou bude IP adresa routeru.

Pokud máš doma PC připojené do domácí sítě, stačí se podívat tam, jak máš nastavené tyto hodnoty, zdali automaticky přidělené DHCP serverem anebo ručně zadané. Pokud ručně, použij pro svoji televizi údaje pro bránu a DNS server stejné jako máš u PC a IP adresu zadej např. o jedno číslo vyšší než má PC (příklad: pokud má PC IP adresu X.X.X.Y, pak pro TV použij X.X.X.(Y+1)).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
  • Moderators
No samo od sebe při mém používání, když jsem v práci nevím co tam mladá dělá. Mám kabel a ten vede z televize do routeru, DNS tam jsou samé nuly.

DNS samé nuly je špatně, proto ti to nemůže fungovat.