Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Dark Souls II


headhot

Recommended Posts

  • Odpovědi 614
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejvíc přispívající

Nejvíce příspěvků v jednom dni

Nejvíc přispívající

Luxus, prosim prosim at je tam vic phantomu jako v demons souls, a vic npc co by mohli ovlivnit vyvyjeni pribehu a rozmanitejsi zbrane/vystroj. A mohli by to udelat, jak planujou ze to chtej udelat lehci, tak by mohli znovu zavest white a black tendenci, pro lamy white a pro nas black s tim,ze by mohla byt jeste tezsi jak puvodni dark souls.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také jsem to právě teď dozvěděl a super.

Th0ca: tendence klidně, ale trochu víc promyslet systém, než v DeS. Tam byla manipulace s nimi dost na prd.

Jj to mas pravdu, jak sem uz kdysi psal, idealni by to bylo reseno kamenama. Aby to bylo na stalo. Opravdu v DeS to reseny dobre neni. Kdy clovek pracne investuje do toho a pak jednim tahem o to prijde...no uvidime.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak z toho traileru je videt, ze se to bude asi ze zacatku dost tocit kolem Painted world. Soude dle te lavky a i te zimni lokace. Potesila me i pritomnost draka co vypada jako Kalameet. Takze by v tom mohl bejt zamotanej obsah i co se dlc tyka. Pokud by fromsoft nechali trailer delat podle primych vlastnosti druhyho dilu, tak by jsme se mohli douckat i Anor londa ci Lost Izalith? A treba i noblesnejsiho brneni. To co je ve videu vypada hodne luxusne. No zatim tezko hadat, ale clovek ma plno predstav jak by to mohlo vypadat, resp.co by to mohlo obsahovat. Skoda,ze trailer neobsahuje i nejakeho bosse, takhle to vypada,,ze by se to mohlo tocit kolem draku, takze treba dragon souls by se to mohlo jmenovat spis :))

Upraveno uživatelem th0ca
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luxus, prosim prosim at je tam vic phantomu jako v demons souls, a vic npc co by mohli ovlivnit vyvyjeni pribehu a rozmanitejsi zbrane/vystroj. A mohli by to udelat, jak planujou ze to chtej udelat lehci, tak by mohli znovu zavest white a black tendenci, pro lamy white a pro nas black s tim,ze by mohla byt jeste tezsi jak puvodni dark souls.

Já právě doufám, že obtížnost zůstane minimálně na stejné úrovni. . . Jednou je to HC rpg a tak by to i mělo zůstat. Tahle série je vyjímečná a doufám, že to tak i zůstane.

btw: trailer super :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ono jde o to, ze pomalu kazdy info co bylo o dark souls posledni dobou ,tak bylo o tom, ze ji chtej zlehcit, aby k ni pritahli mnohem vic lidi, kteri hru odmitaji hrat, prave kvuli prilis vysoke obtiznost a kvuli tomu, ze je hra nevodi za rucicku co a kde maji delat... My to hrajeme a milujeme prave kvuli obtiznosti, ale silene moc lidi to prave z toho duvodu hrat nechce, a to jsou opet a jen utekle penize... Tak doufam, ze se s tim poperou co nejlepe k obema stranam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak vzdycky se da dodelat ta spravna obtiznost, to mas jako s hitmanem, hc hraci hraji rovnu na purist a ostatni vemena na nizsi;) Sice jedno kolo trva jeden den,ale clovek je happy. U DS jsem stravil 14 dni v kuse kazdou volnou minutu a i kdyz mne to umirani sralo a neslo to nejak obejit clovek se prizpusobil:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě, zase jsou peníze "AŽ" na prvním místě. Ta hra si vybudovala na obtížnosti jméno. To, že to není pro každýho, je to, co tuhle hru odlišuje. Prostě bych byl hrozně nerad, aby zase kvůli penězům šla do háje super hra. Pak se z toho stane obyč RPG, kterých je mraky. . . Navíc si myslím, že prodeje špatný nějak nejsou. Prodeje by mohli honit v jiných hrách :(

Ale uvidíme. . .jsou to jen dohady. Dokud to nevyjde, tak můžem akorát hádat.

(tabulka prodejů Namco bandai - jen PS3)

http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=&publisher=16527&platform=PS3&genre=&minSales=0&results=200

I když mám teď v práci fofry, tak si vždycky nějakou tu hodinku na DS najdu :), miluju ten pocit když svíráte v křeči propocenej ovladač a pak toho zasr*** bosse dorazíte. Taková úleva :) Jasně, taky mě umírání sere, ale z 99% je to vždycky moje chyba :)

Upraveno uživatelem pernaaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta databaze nebude moc aktualni ne? Protoze to jsou nejaky maly cisla, ze by se na xboxu dark souls prodalo jen pul milionu kopii ? To se mi nechce snad ani verit...

edit: tak asi to aktualni je, xboxkari jsou lamy :)

s tou obtiznosti by to urco slo udelat bez problemu, at uz tou formou white a black tendency jak v DeS a nebo i pripadne polozkou v menu, start new game a start new HC game... ale jen aby tam proboha nedali mapu! Protoze tim by uz nemelo moc smysl hru smejdit zahyb po zahybu.

pernaaa, presne tak s tim pocitem, dodnes si pamatuju vubec prvni hrani DS, a ten pocit nebezpeci i jinde nez jen u bossu, ten perfektni pocit jistoty, v undead parish u Andreeho atp... na to se nezapomene, a presne jak pises, clovek umira jen proto, ze je to jeho chyba, viz to video ze speed runu co sem hodil do prvniho dilu. To by si meli pustit vsichni co porad peskujou, ze je DS silene tezka hra :)

edit 2: neco o Dark Souls II z ust vyvojaru: (muj vlastni preklad, zdroj wikispace)

"Dark Souls II si ponechává základní podstatu prvního dílu, zaměřili jsme se ale na rozvíjení nových zvratů v ději a nových výzev, které určitě potěší dlouholeté fanoušky série a zároveň přiláká nové lidi. Ve FromSoftware trváme na velmi temném vyprávění a pojetí příběhu a každý hráč bude muset hodně zkousnout, i co se rozhodování týká, aby byl schopný pokračovat."

"Tato nová kapitola Dark Souls ságy nám přináší příležitosti k inovacím v herním designu, rozvíjet zcela nový příběh a rozšířit rozsah světa, v němž hráč bude hrát. Přijali jsme tyto nezbytné kroky v Dark Souls II s cílem vyvíjet celkový zážitek z Dark Souls série. Celý vývojový tým se snaží, aby Dark Souls II nabídl nový zážitek, aniž by ale opustili své kořeny v původní hratelnosti. Naším cílem je překvapit a potěšit naše stávající fanoušky novou zkušeností a dějem, ale také oslovit nové hráče k připojení se k naší temné cestě. "

a nakonec jeste jedna veta, tu necham uz v originale, protoze to co je napsano vyse spis uplne poprela :(

"Shibuya (nový šéf, který vede vývoj Dark Souls II) himself told Edge that he sees himself as the sort of person "who likes to be more direct than subtle" and as a consequence Dark Souls 2 will be "more straightforward and more understandable." - FOK!

a propo jeste jeden EDIT: na zavvi.com se Dark Souls II objevil v predprodeji s datem vydani 12.4.2013. Ale to predpokladam asi nelze brat jako oficialni datum vydani. Typuju, ze to vyjde pred vanoci.

Upraveno uživatelem th0ca
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DS2 je klasicky priklad franchisingu, byvaly tvurci pomahaji z povzdali a delaji to jiny lide. DeS a DS nejsou tezke hry a nikdy nebyli, jenom jsou lidi par let zvykly na checkpointy a ty ve hre vesmes skoro nejsou. Pokud by ve hre bylo vice checkpointut,tak by uz to nemelo s touto serii nic spolecneho bohuzel. Za sebe budu spokojeny hru s min. checkpointu jako v DS a pvp system napadani jinych hracu.

Dale nemoznost ukladat,ci pauzovat hru. Jinak,ze hra bude akcnejsi to nejak nechapu,jak to chteji jeste zvysit:)

Jenom ten rok 2013 kdyby nevysel by byla skoda.

(ta obtiznost je jenom bublina,protoze recenzenti to proste nedali, nemaji bohuzel cas hrat hc hry,kdyz musi napsat za mesic nekolik recenzi,tot vse)

ceska verze: http://ps3.novinky.org/view.php?cisloclanku=2012120055

Upraveno uživatelem headhot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja sem na ps3manii k ty obtiznosti napsal toto a je to vesmes pravda, kazdej kdo ty hre podlehl, tak musi dat zapravdu:

Dark Souls neni tezka hra, ano kdyz ji clovek hraje poprvy, tak je tezsi jak vsechno ostatni, protoze na jedny strane je obtiznost hry a na druhy strane je nepochopeni jak veci fungujou, ale to z ty hry dela unikat... ale po druhym, tretim, natoz devatym zahrani to uz tezky neni. Rad bych patch na jeste zvyseni obtiznosti. Ted pro me neni problem s novou postavou projit ke gargoylam s masterkeyem pres newlondo ruins - valley of drakes - darkroot basin - undead parish. Coz je proste masakr, ale jde to. Proste ta hra neni tezka, jde jen o to zvyknout si a prijmout pravidla, ktera ta hra ma.

A to, ze deti nejsou schopny tu hru hrat? Co je na tom? Aspon diky tomuhle,clovek pri PVP nenarazi na nejaky *****, co by tam trolovali a hrali nefer... za celou dobu co to hraju, tak sem na takovyhle lidi narazil na 2. Jinak to vzdy byla bezvadna invade hra, at uz trvala pres 5 minut nebo i 2 vteriny.

jinak jako urco sem pro to aby ta hra byla jeste o chlup prehlednejsi, tzn nazvy NPC kdyz snima clovek mluvi. Opet trochu prehlednejsi inventar aby clovek nemusel proklikavat milionem polozek, pak bych tam urco vytvoril formu zadavani questu atp...

Upraveno uživatelem th0ca
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uaaa, prece nemuzes napsat, ze kdyz je hra pri devatym pruchodu lehka, tak ze neni tezka ;). Ano, jde to, samozrejme, neni nehratelna, ale tezka je. Nebo co by sis tak predstavujete pod pojmem "tezka" hra? ;) Jako za me - je to super hra, dal jsem ji par desitek hodin, rozhodne jsem ji nedojel, ale nalijme si (ale hlavne tem, kteri o ni treba porad jeste jen premysleji) cisteho vina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uaaa, prece nemuzes napsat, ze kdyz je hra pri devatym pruchodu lehka, tak ze neni tezka ;). Ano, jde to, samozrejme, neni nehratelna, ale tezka je. Nebo co by sis tak predstavujete pod pojmem "tezka" hra? ;) Jako za me - je to super hra, dal jsem ji par desitek hodin, rozhodne jsem ji nedojel, ale nalijme si (ale hlavne tem, kteri o ni treba porad jeste jen premysleji) cisteho vina.

pravdepodobne bych to videl na problem mezi zidli a tv;)

Jak pise thoca, s tim souhlasim. Prvni hrani je spise o objevovani a hledani chybu u sebe + studovani veci na wiki. Druhe hrani uz te moc neprekvapi, je tam sice dost veci co objevovat,ale bossove pouzivaji stejne veci furt dokola. HC by bylo,kdyby pri ng+ byla pridana nova vlastnost,coz by potom bylo super. Jinak gargoyly napoprve ty byli uber. Kdyz si pamatuji,ze jsem na wiki cetl,ze je musim zabit bez obdrzeni hitu,abych dostal zbroj,tak jsem si rikal impossiburu a ono to podruhe bylo tak lehke,ze jsem si rikal wtf:)

Jenom je skoda,ze uz nezaziju tu krasnou frustraci jako minuly rok,kdyz jsem byl zoufaly v DS,tak jsem sel hrat DeS.

(u hrani jsem vzdy vypil 2-3l vina, opilemu mi to slo lepe)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se do toho taky vložím. . . Taky jsem si myslel jak je ta hra bůhví jak těžká, když jsem se trápil na začátku, ale není. Největší nepřítel je nevědomost co přijde. Nevědomost co můžeš kde čekat. Něvědomost co, kde, kdy a kam jít, ale v zásadě je to v pohodě. Jakmile pochopíš principy, tak máš vyhráno. Věřím, že jak to budu hrát podruhé, tak přesně budu vědět jak kdo bude útočit a projedu to jak nůž máslem. Už teď probíhám lokace, kde jsem už byl, s prstem v nose. Např. teď jsem dal 3 bossy po sobě na 1. max 2. pokus (musím se pochválit :) ) Takže hra je náročná, ale není těžká ani zlomyslná. Jen nedá nic zadarmo :)

Jo a jedna veselá historka z natáčení. . .poprvé, když sem vlezl k baziliškům v depths, tak na mě jeden vyběhl a skočil na mě přímo jak jsem se otočil. No málem sem se po****. Zapištěl sem jak malá holka a mladá se mi ještě druhej den ráno smála :)

headhot: s vínkem to jde vždycky líp, že jo. To ty ztracený duše pak tolik nemrzí :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jo, kluci. Kdyz sam napises, ze je problem ve me a pak vytahnes frustraci.. No nic, jste PRO's, ja si jdu dat Kirbyho.

frustrace = zjisteni,ze crystal veci nejdou opravit. Nevedel jsem jak se zbavit kostlivcu. Nevedel jsem,ze na pvp jsou dark covenanty,ktery te zvyhodnuji. Hral jsem ji,kdyz wiki byla prazdna,na youtube nic nebylo.

pernaaa: ja jsem po vine flegmatic,takze to jde opravdu lepe,jsem klidny. A jak rikas,tolik ty duse nemrzi. A ono to farmeni, co si budem rikam,je casto nuda a s alkoholem to nejak tak rychle utika. Kdyz si vzpomenu na DeS loveni v WWBT pure bladestone, cca 15 hodin a par litru vina

Upraveno uživatelem headhot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu