Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Hitachi 0502 flash FAIL?


mesan

Otázka

Ahoj komunito,

mám xbox s mechanikou HITACHI 0502 a je to moje první zkušenost s ní tak prosím o toleranci.

Jak jsem se dozvědět, aby byla aplikovatelná LTU PCB je potřeba výměna šasi za LiteON 16D(4/5)S

Obětoval jsem tu jednu mechaniku abych to vyzkoušel, ale po vyjmutí obou konstrukcí na kterých jezdí laser jsem zjistil, že jsou zcela odlišné a navíc HITACHI má ten vrchní pásek co se zasouvá do PCB širší a tudíž tam vůbec nejde dát. Nemluvě o tom, že má jiné rozměry a ani nešla vložit do šasi liteONky.

Zde přikládam foto obou vnitřků, nalevo HITACHI napravo LiteON

post-55730-14687163835608_thumb.jpg

Použil jsem tedy komplet liteON mechaniku a vyměnil jen laser. JF ji četl jako liteON, ale stejně jsem to zkusil nahrát tam FW.

Vše sice funguje jak má a mechanika čte to co má, ale v podstatě na to padla celá mechanika.

Chci se zeptat co dělám špatně, abych mohl použít celý vnitřek hitachi a zbytečně neumřela další mechanika?

Omlouvám se za "laické" výrazy a přílišnou neodbornost.

Předem děkuji za laskavost! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 odpověď na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
  • Moderators

Postupoval jsi správně, až na zbytečnou výměnu laserů. Stačila vyměnit PCB.

Dočetl jsem se tu na fóru, že se tu podarovávají mechaniky v případech, kdy je v Xboxu právě Hitachi DL10N. Neváhal bych ani vteřinu a být majitelem této mechaniky, běžel bych co by mi nohy stačily a nechal si tam provést flash než jim dojdou zásoby, protože být za cenu flashe, kdy je nutná LTU PCB, navíc podarován mechanikou se musí zákazníkovi stoprocentně vyplatit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.