Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

XboX 360 HDMI


mir4a

Otázka

Zdravím... přemýšlím o koupi Xboxu z bazaru a tak jsem se chtěl zeptat. A je to Xbox. Xbox 360 HDMI + 20 GB HDD , má flash LT + 3,0 . A moje otázka zní:

- Je to dobré?

- Pojedou na tom dnešní hry? (Crysis 3)

- Stačí velikost HDD?

Bude jako nový XBOX? Respektive fungovat jako nový?

Předem se omlouvám, ale jsem začátečník.

Díky :)

http://pc.bazos.cz/inzerat/23002288/Xbox-360-HDMI--20-Gb-HDD-Flash-LT-30-%E2%80%93-TOP-STAV.php

tady jsou kdyžtak fotky. Ten si chci koupit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Všechny xboxy 360 cca od roku 2006 co se dělaly jsou co do výkonu stejné.Starší měly špatně vyřešené chlazení, takže odcházely na chybu RROD takže bych určitě kupoval spíš slim (od 2010 dál), nebo když FAT tak jedině revizi jasper (cca rok 2009).Všechno ostatní může být (speciálně na aukru/bazoši) špatně opravený RROD který se ti rozsype po pár měsících.

To co píšeš je 2007, pravděpodobně revize Falcon, kde se ještě RROD docela objevoval ve vysokém procentu případů.

Moje doporučení : Kup si tady na fóru od někoho osvědčeného slim konzoli v dobrém stavu a budeš mít pokoj.

Upraveno uživatelem xmod
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

No nenapsal si jak budeš konzoli používat, takže to záleží samozřejmě na tom - jeslti plánuješ hrát originály, nebo flash, RGH atd.Bude ti to stačit na ukládání pozic, pár dem, ale to je tak všechno.Nebudeš moc instalovat hry na HDD, budeš prostě hrát z DVD médií.Disk si můžeš samozřejmě dokoupit později (v případě RGH ti stačí externí USB, nemusíš mít origo Microsoft)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.