golfduo Odesláno Květen 9, 2013 Nahlásit Share Odesláno Květen 9, 2013 Ahoj, předem se omlouvám, ale s konzolí jsem úplný začátečník. Na Xboxu mám flash RGH FreeStyle a chtěl bych si na HDD nainstalovat hry z USB. Poradí mi někdo jak na to? Moc děkuji. Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rocky75 Odesláno Květen 10, 2013 Nahlásit Share Odesláno Květen 10, 2013 Stručně: jdi do správce souborů v FSD, na interním HDD Xboxu si vytvoř složku na hry, třeba RGH HRY. Pak ve správci souborů měj třeba v levém okně USB a složku kde máš hru vyextrahovanou v ISO2GOD nebo XIB (myslím tím externí HDD, nebo flashku) a v pravém interní HDD a tu složku co sis vytvořil. Podrž RB (tak aby šipky ukazovaly kam se kopíruje, tzn. z levého okna do pravého) a stiskni A (kopírovat), až se to nakopíruje, musíš si ještě v Obsahu nastavit cestu do té složky na HDD kde máš tu kru a dát hloubku skenování třeba na 7 (to mám já) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
golfduo Odesláno Květen 10, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Květen 10, 2013 Ahoj, díky za návod. Zkusím to dám vědět! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mik Oyan Odesláno Květen 10, 2013 Nahlásit Share Odesláno Květen 10, 2013 Nebo jestli máš Xbox připojenej ke stejný síti (WiFi nebo kabel ke stejnýmu routeru) jako PC, můžeš hry přenášet přes FTP (přímo z počítače). Je to takový pohodlnější, ale spíš pomalejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
golfduo Odesláno Květen 11, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Květen 11, 2013 Nemám připojen Xbox k internetu, zkusím to přes Flesh Disk USB připojit podle návodu Rocky75. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...