Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Last of us remastered nejde načíst - problémy s konzolí?


sokr

Otázka

Ahoj všem,

Mám pučenou konzoli od bráchy, koupili jsme na to Last of us Remastered a máme asi problém.

Já tomu vůbec nerozumim. Včera jsem při úklidu vytrhl zapnutou konzoli ze zásuvky tak už jsem jí nechal vypnutou (může to na to mít vliv?). Dneska, když jsem chtěl hrát, napsalo mi to, že konzole nebyla správně vypnutá, proběhlo tam nějaký naloadování, konzole se restartovala a sama znova zapla. dal jsem CD do mechaniky, klikl na ikonu hry a najela tam obrazovka ze hry s Joelem a Ellie s puškou a............nic. Slyším hudbu ze základní obrazovky PS4 a nic se neděje. mechanika na vysunutí nereaguje a ovladač umožňuje pouze dlouhý stisknutí, což umožní odhlášení, restartování, spací režim a vypnutí. Když to vypnu, led upozorňovací led pásek bliká bíle.

Co s tím? Máte radu?

Děkuju moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

13 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Jo tak to normálně funguje. Ale asi jsem se blbě vyjádřil - Jde o to, že v momentě kdy zapnu hru tak se kromě toho úvodního obrázku a hudby z menu PS4 nic neděje. Nenačítá se a i disk v mechanice se přestane po chvíli točit a ztichne. Takže jediný co můžu udělt je, jak jsem psal, dlouze stisknout PS button a konzoli vypnout. Než se vypne, 3x zapípá. Pak pásek začne svítit bíle. Už jí ale pak normálně nezapnu. Nereaguje. Když jí vytáhnu ze zásuvky a znova zpanu, tak pak jo - Jak jsem psal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
V tom případě bych zkusil použít rebuild databse nebo znovu nahodit nový update

EDIT: koukni sem: https://support.us.playstation.com/articles/en_US/KC_Article/Safe-Mode-PS4/

Tak bohužel nezabralo ani jedno. Pokusim se kouknout po nějaký servisce okolo nás.

I tak dík za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0