Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

iso2good - vytvoří jen soubory DATA


joys_333

Otázka

Zdar,

Jsem začátečník tak se omlouvám jestli se ptám špatně.

Prohnal jsem jednu hru (Sniper Elite 3) iso2good ale v cílové složce se mě objevují jen soubory Data0000 až Data0026.

Tak se chci zeptat co dělám špatně ?

Nastaveno to mám podle zdejšího fóra a používám verzi 1.3.6.

Padding mám na FULL.

Může mě někdo postrčit ?

Hru mám zatím jen jednu, tak nevím jestli to je hrou nebo mnou ?

Děkuji za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

20 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Jasně to jsem udělal, jenže když to otevřu ještě v PC tak tam nejsou žádné jiné soubory než Data.

Žádné podadresáře nic, to má tak být ?

Co mám jinou hru pro RGH tak tam je normálně několik podadresářů a ještě různé soubory.

Když to překopíruji do Xboxu a dám prohledat, nic se nenajde, jiné hry které jsem přidal se najdou.

Tak mě napadlo jestli nedělám něco špatně ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
  • Junior Moderators

Co a proč otviras v PC?Prostě se vytvoří adresář s čísly a písmeny a ten nakopiruj do Xboxu, nic víc.

Převáděl si tu hru z ISO?

Já používám program Xbox Image Browser na převod z ISO formátu, Iso2god jsem už dlouho nepoužil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
  • Junior Moderators

A nakopirroval si ten adresář do Xboxu nebo jen soubory?

XIB ti píše přístup odepřen?

Tak klikni pravou myši na ten ISO soubor, dej Vlastnosti , odskrtni Jen pro čtení ( nic by nemělo být zaskrtnute), a uloz.Pak už by to mělo jít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Po převodu her z ISO programem Iso2God jsou výsledkem skutečně jen soubory Data0000 .... DataXXXX. Tak je to správně. K umístění dané hry je potřeba ve Freestyl 3 / Auroře zadat cestu a Xbox už si se spuštěním poradí.