Tonda512 Odesláno Leden 13, 2016 Nahlásit Share Odesláno Leden 13, 2016 (upraveno) Řešil jste někdo chybu WC-40382-7? Přidám kartu k účtu, vše proběhne normálně(karta se přiřadí k účtu), ale pokud chci něco zakoupit, tak vyběhne chyba WC-40382-7. Problém má kamarád a včera jsem ho s ním řešil a nic kloudného jsem nevymyslel. Zkoušel jsem zadat i údaje ze své karty, ale to samé. A přitom já s mojí kartou na PS Store nakupuji. Zkoušel jsem přidavát karty jak přes web, tak přímo v konzoli. Upraveno Leden 13, 2016 uživatelem Tonda512 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdendapr Odesláno Leden 13, 2016 Nahlásit Share Odesláno Leden 13, 2016 řešim to samé, s kartou jsem platil a najednou to nešlo, v bance mi řekli, že to dočasně blokli, kvůli možnému zneužití. Poté opět odblokovali a kartou jinde v pohodě zaplatim. No rozhodl jsem se, založit si PayPal učet, na který jsem si poslal dokonce peníze, takže jsem myslel, že to musí být 100% bez problému a opět mi to hodilo tuto chybu. Kdyby někdo věděl jak na to, byl bych mu vděčný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moderators drak3go Odesláno Leden 13, 2016 Moderators Nahlásit Share Odesláno Leden 13, 2016 Kluci, vím že tohle asi slyšet nechcete, ale zkoušeli jste hledat přes google? Jen když tam zadáte ten kód chyby, tak vám to najde jak se zdá hromadu odkazů a ne zase tak starých (konec r. 2015). Zdá se, že stejný problém řešila/řeší velká spousta uživatelů a to dokonce i na oficiálním PS fóru (odkazy dávám níže). Nechce se mi to teď všechno procházet a číst (jeden odkaz tam má 24 stránek textu), ale letmo jsem zahlédl, že to směřuje na technickou chybu na straně provozovatele PSN. Občas se tyhle "blokace" anebo "chyby autorizace" dějí skutečně jen když nemáte přesně zadané údaje, které se vážou k platební kartě, do svého profilu na PSN. Občas to ale také dělají banky, když s danou kartou proběhne více transakcí v krátkém čase v pro banku "podezřelých" místech. Definice toho kolik je to moc, co je krátký čas a co banky považují za podezřelé transakce, se obvykle bohužel nikde nedozvíte. Ale jak říkám, těch příčin může být víc a pokud se pustíte do hledání, určitě uvítáme jakékoliv zjištění které učiníte. Samozřejmě to nebrání dalším sem psát svoje zkušenosti a případně poznatky. LINK1 LINK2 LINK3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda512 Odesláno Leden 13, 2016 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 13, 2016 Já právě větinu těch diskuzí četl.Nakonec tam týpek z PS supportu píše, že se to stejně musí vyřešit přes podporu dané země. Což není moc příjemné, když tady Sony nemá live chat. Někdo tam psal, že mu stačilo odebrat kartu, 24 hodin nic nezkoušet přes ní koupit a pak to přidat a fungovalo to. Takže já jsem teď ve fázi čekání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marr Odesláno Leden 13, 2016 Nahlásit Share Odesláno Leden 13, 2016 (upraveno) Sony tu sice nema live chat, ale staci brnknout na podporu, ne? :) Upraveno Leden 13, 2016 uživatelem Marr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda512 Odesláno Leden 14, 2016 Autor Nahlásit Share Odesláno Leden 14, 2016 Pomohlo 24 hodin počkat(během té doby nezkoušet přidávat jinou kartu, nic kupovat apod.). Pak fungovaly obě karty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
meadow-cz Odesláno Leden 18, 2016 Nahlásit Share Odesláno Leden 18, 2016 Od včera řeším to samé. Platební karta VISA, kterou jsem dosud bez problémů platil na PS3 i na PS4, přestala najednou fungovat. Včera ráno jsem s ní úspěšně uskutečnil jeden (první) nákup přes PS Vita a od té doby si na PS4 ani neškrtnu. Karta údajně není validní, odebrání ani opětovné přidání nepomohlo. Nefungovala ani nově přidaná Master Card. Takže asi jedině to 24h čekání... Pokud to nepomůže, nejspíš už na mě SONY moc nevydělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
meadow-cz Odesláno Leden 28, 2016 Nahlásit Share Odesláno Leden 28, 2016 (upraveno) Problém vyřešen. Pokoušel jsem nejprve kontaktovat technickou podporu SONY, bez výsledku. Nakonec jsem se informoval v bance (česká spořitelna). Ihned zavolali na nějaký kartový centrum a po chvilce vysvětlování mi bylo sděleno, že spořitelna na čas zařízla všechny karty směrem k SONY z důvodů navýšení počtu podvodných transakcí. Jako ochranné opatření to vítám, co mi vadí je to, že mi nikdo nedal vědět. Ale už je vše ok. Upraveno Leden 28, 2016 uživatelem drak3go Vlastní příspěvek + ten hned nad tvým se necituje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.