Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Použitá konzole Xbox One


petrzln

Otázka

Zdravím,

mám takový dotaz. Prosím nenadávejte mi jsem v konzolích úplný začátečník. Koupil jsem použitou konzoli Xbox one se 3mi hrami na HDD (Forza 5, Fifa 15 a Golf). Jsou na ni vytvořeny nějaké 2 účty od bývalých majitelů. Chtěl bych tyto účty smazat a vytvořit si tam svůj nový účet - z důvodu nákupu nových her online a zadání platební karty do konzole. Když ty staré účty smažu asi mi přestanou fungovat hry na HDD. Zároveň, ale nechci nakupovat nové hry pod účtem bývalého majitele a přidat si tam platební kartu. Je nějaké řešení, aby mi zůstaly hratelné hry na HDD a mohl už konzoli používat pod svým novým účtem se svou platební kartou? Stejně hrozí nebezpečí, že si bývalý majitel přihlasí svůj účet na nějakém jiném xboxu a nastaví si ho jako domácí. Je nějaká šance, jak zachránit ty 3hry? Moc děkuji a rady. Jak byste to řešili vy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 odpověď na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
  • Moderators

Svůj účet si můžeš vytvořit nezávisle na již existujících účtech a hrách na nich. Hry z existujících účtů ti budou fungovat i na tvém účtu a to až do doby jak jsi sám řekl, tedy dokud si někdy třeba majitel toho účtu, na kterém dané hry jsou, nepřihlásí svůj účet na jiné konzoli a tu si nastaví jako My Xbox Home. V tu chvíli by ti ty hry přestaly fungovat a nic s tím nenaděláš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace