Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

xbox s menenou mechanikou?


cattatin

Otázka

Zdravim,

asi pred rokom/dvomi som kupil z bazosu za par drobnych xbox360 falcon a odvtedy lezal tam kde som ho polozil ked prisiel :D. Teraz som sa ho pokusil zapnut, napalil DVD presne podla navodu tu na fore (v PC prebehla kontrola zapisanych udajov - bez chyby) a xbox spusti toto DVD ako keby to je film (dole mi zobrazi listu play, stop....., "video" je len take iste logo ako pri spustani). Tak som si teda povedal, ze asi mechanika nebude flashnuta, takze som ho rozobral a zistil, ze v nom vlastne nie je ziadna srobka a mechanika je obtiahnuta gumickou. Napriek tomuto smutnemu zisteniu som pripojil mechaniku k PC a spustil Jungle Flasher, vraj tam je Benq mechanika a write prebehol "ok". Pripojil som to naspat a ziadna zmena, robi presne to iste.

Napalenu hru mam Alana Wakea z CzT (vraj odstanena ochrana cez abgx a staci to len napalit).

Zauimave zistenie bolo, ked som tam strcil DVD s filmom tak sa spustilo prehravanie, takze asi bude mechanika OK.

A tak ma napadla otazka - nebude ta mechanika vymenena za nejaku inu a nesedi ten kod ktory sa furt overuje?

(ospravedlnujem sa za blby prispevok, som z toho uplne lavy a xbox pouzivam prvy krat)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Myslel som si. Existuje ina metoda ako vytiahnem DVD key z toho xboxu ako pomocou RGH? Lebo ak mam na to kupovat RGH (nie je nahodou drahsi ako hodnota tej konzoly dnes?), tak tu mechaniku uz nepotrebujem :D Este som rozmyslal ci by som to nenechal nejakemu flasherovi ktory by mal RGH "na sklade" mi vytiahnut ten kod, pripadne pozicat to RGH na par dni a spravil by som to sam (nerobil som to este, ale s pajkou som kamarat) za par €, mne by ten xbox stacil bohate s flashom mechaniky, pouzival by som ho skor ako zaloznu konzolu v pripade ze budem bez mojho PC (ako som teraz).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0