martas2203 Odesláno Červen 3, 2016 Nahlásit Share Odesláno Červen 3, 2016 Musím být přihlášený na nějakém jiném profilu???? díky za odpověď...jsem úplný novic na boxu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Moderators drak3go Odesláno Červen 3, 2016 Moderators Nahlásit Share Odesláno Červen 3, 2016 Zkus i občas použít strýčka Googla, možná se budeš divit, kolik tam toho najdeš ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 vaca80 Odesláno Červen 19, 2016 Nahlásit Share Odesláno Červen 19, 2016 Ahoj,jsem nový a nechci zakládat nové téma.koupil jsem pouzity xbox360,kde je vytvoren náký profil.když ten profil smazu a zalozim si svuj,smazou se i hry co jsou ulozene v xboxu,nebo tam zustanou a já je budu hrát pod svým novým profilem? myslím tím založení profilu jak na xboxu,tak i na xboxu live.Děkuji za odpověd a nesmějte se mi ,jsem fakt začátečník :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 tofi Odesláno Červen 19, 2016 Nahlásit Share Odesláno Červen 19, 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 vaca80 Odesláno Červen 19, 2016 Nahlásit Share Odesláno Červen 19, 2016 no hezký,to je jak smažu profil,nicméně já se ptal,když ten profil smažu,jestli mi zůstanou ty hry co jsou uložené v xboxu a já je budu moc normálně hrát pod novým profilem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 tofi Odesláno Červen 19, 2016 Nahlásit Share Odesláno Červen 19, 2016 (upraveno) dival ses na to video? 0:53 bud smazes profil nebo smazes profil a items Kazdopadne hry jsou vazane k uctu na kterem byly koupeny, takze pokud smazes profil na kterem jsou hry tak si je stejne na jinem profilu nezahrajes. Upraveno Červen 19, 2016 uživatelem drak3go Příspěvek nad tvým se necituje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...